خبرهای داغ:
در این مراسم سرهنگ مسعود اکبری فرمانده بسیج سپاه نایین ضمن بیان اینکه برای مقابل با دشمنان باید از روش های نوین استفاده کرد افزود: باید در راه اعتلای فرهنگ دینی و معارف اسلامی تمام اهتمام و تلاش خود را به کار ببندیم و در این راه مساجد را پایگاه های سیاسی، اجتماعی خود بدانیم.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۰۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،در این مراسم سرهنگ مسعود اکبری فرمانده بسیج سپاه نایین ضمن بیان اینکه برای مقابل با دشمنان باید از روش های نوین استفاده کرد افزود: باید در راه اعتلای فرهنگ دینی و معارف اسلامی تمام اهتمام و تلاش خود را به کار ببندیم و در این راه مساجد را پایگاه های سیاسی، اجتماعی خود بدانیم.
وی در این همایش ضمن توصیه به ائمه جماعات در جهت جذب جوانان به مساجد و لزوم توسعه فعالیت های فرهنگی ، گفت : حضور روحانیت با انگیزه و خوش ذوق در مساجد می تواند نقش بسزایی در جذب جوانان و نوجوانان به این مراکز معنوی ایفا کند.
سرهنگ اکبری با بیان سخنانی تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران را بواسطه پشتوانه همه جانبه رهبری نظام و مردم وفادار دانست و گفت : هیچ کشوری بدون حمایت های مردمی نمی تواند موفق و کارآمد باشد .
سرهنگ اکبری با بیان اینکه پشتوانه مردمی یکی از خصیصه های اصلی این انقلاب است متذکر شد: اگر در دوران امامت ائمه اطهار (ع) حمایت مردم و قدرت نرم وجود داشت دوران امامت بیشتر طول می کشید و رهبری ائمه اطهار بر جامعه بیشتر بود.
وی در ادامه افزود : استحکام انقلاب اسلامی را رهبری لایق و فرزانه انقلاب اسلامی و مردم وفادار و همیشه در صحنه را از جمله عوامل تداوم نظام جمهوری اسلامی برشمرد.
سرهنگ اکبری همچنین خطاب به ائمه جماعات ، فرماندهان بسیج و مسئولین ادارات اظهار کرد: شایسته است همگی با اطاعت کامل از ولایت ورهبری انقلاب اسلامی و تعظیم و تکریم مردم در راه سعادت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سجادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نایین در این مراسم همراهی پایگاههای بسیج با مساجد را از الزامات ورکن اساسی حفظ نظام جمهوری تلقی کرد .
وی گفت : در جامعه امروزی وجود پایگاههابسیج در کنار مساجد را راهی به سوی تفکر بسیجی و جریانی دانست که به برکت انقلاب اسلامی ایجاد شده است.
حجت الاسلام سجادی در ادامه افزود : امروزه به حول قول الهی تفکر بسیجی در همه ی بلاد اسلامی و کشورها تبدیل به محور مقاومت شده که آثار و برکات فراوانی داشته است که اینگونه جریان ها در مساجد باید بگونه ای که در جهت جذب و حضور جوانان در مساجد بتواند مثمر ثمر باشد. 
نماینده ولی فقیه نایین در پایان اشاره کرد : بسیج مساجد نقش اساسی در ترویج فرهنگ و تفکر بسیج و پاسداری از ارزش های اسلامی دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار