معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: به میمنت نخستین روز از هفته دولت چهار طرح برقرسانی، رفاهی و تولیدی در این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی شد
کد خبر: ۸۷۳۳۵۳۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
احمدعلی موهبتی  در حاشیه آیین افتتاح طرح های هفته دولت به خبرنگار خبرگزاری بسیج ازاستانسیستان وبلوچستان گفت: با همت و تلاش دولت تدبیروامید گام های مثبتی برای عمران و آبادانی چابهار برداشته شده است.
وی بهره برداری از روشنایی معابر خیابان شهید رجایی، افتتاح درمانگاه و پاراکلینیک دامپزشکی، بهره برداری از مرکز رفاهی فرهنگیان، طرح تولیدی پوشاک و واحدهای مسکونی بیمارستان امام علی (ع) را از جمله طرح های روز نخست هفته دولت در چابهار عنوان کرد.
وی گفت: علاوه بر افتتاح و بهره برداری از چند طرح، کلنگ ساخت مرکز آموزش بهورزی چابهار نیز به زمین زده شد.
وی ادامه داد: در طول هفته دولت 123 طرح عمرانی، بهداشتی، خدماتی، آموزشی، اقتصادی وغیره با اعتبار بیش از 528 میلیارد ریال در مناطق شهری و روستایی شهرستان چابهار بهره برداری و کلنگ زنی می شود.
فرماندار چابهار گفت: علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، ویژه برنامه های مختلفی نظیر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار مسئولان با مردم در شهر و روستاها، تجلیل از کارکنان دولت نیز انجام می شود.
ارسال نظرات