خبرهای داغ:
در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان؛
استاندار گلستان، و جمعی از مسئولین از خانواده شهیدان بهمنی نژاد در دومین روز از هفته دولت دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۷۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۶
در دومین روز از هفته دولت مهمان شهیدان: نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد شدیم. سه بردار بسیجی در اطاعت از فرامین امام دل به خطر زدند، از خاطره مجنون گذشتند، و هر یک لیلی تر از هزار مجنون و یکی پس از دیگری به فیض شهادت نائل گشتند.
فضای خانه دلتنگی و فراق را فریاد می کند؛ آنقدر که قلمم توان نوشتن و درک این همه عشق و ایثار را ندارد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو در دیدار با خانواده شهیدان«نعمت الله، حجت الله و هادی بهمنی نژاد»3 شهید سالهای دفاع مقدس به مناسبت هفته دولت که در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان انجام شد، اظهار کرد:توفیق حضور در خانواده شهدا از توفیقات روزی رسان است.

وی افزود:روزی معنویت، توسعه، تقوا، گذشت،مال حلال، مقاومت و آهنین بودن همه از برکات خون این شهدا و وجود خانوادهای این شهیدان عزیزمان می باشد.

استاندار گلستان در ادامه این مراسم با اشاره به اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان گفت: این کار از مدتهاست کلید خورده است به همین جهت مجموعه منظمی در مجموعه ستادی که در این خصوص وجود دارد و در طبع برنامه ریزی های انجام شده اقدام و عملی که باید اتفاق بیوفتد پیگیری می شود.

صادقلو با بیان اینکه در این راستا مباحث و برنامه های مختلفی داریم ساخت دهکده مقاومت را یکی نماد های شهدا خواند و تصریح کرد:در این دهکده یادگاران شهدا همچنین عرصه و تجربیاتشان که همه سرشار از معنویات است به نمایش گذاشته می شود.

وی در ادامه بیان داشت:المان و خاطرات شهدا و مجموعه تمام این مباحثی که به عنوان یک میراث از شهدا می باشد همه باید در صحنه عمل به نوعی در دل این برنامه ها جلوه گر شود.

استاندار گلستان اذعان کرد:یکی از مهمترین برنامه های ما در این اجلاسیه که معتقدیم رزق و روزی همه ما در آن نهفته است سرکشی از خانواده شهداست کمااینکه این بزرگواران به خبرگیری ما نیازی ندارند لذا این ما هستیم که به وجود پربرکتشان در این راه نیازمندیم.

در انتها با قرات فاتحه از پدر و مادر این 3 شهید بزرگوار با اهدا تندیس اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان تقدیر و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها