رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل:

پرداخت تسهیلات کلان به تولید کنندگان اولویت اصلی ماست

همزمان با اولین روز هفته دولت ، رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل با رئیس سازمان تعاون روستائی استان دیدار کرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۸۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸
  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در این دیدار که در محل سازمان تعاون روستائی استان برگزار شد ، محرم خرم – رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل – با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنرو  رجائی ، با اشاره به فعالیت بانک مهر اقتصاد در عرصه پولی و مالی کشور و استان گفت : بانک مهر اقتصاد بعنوان یک مجموعه پولی و مالی پویا و پیشرو در کشور مطرح است و در سطح استان نیز به لطف الهی و در سایه اعتماد مردمی و مشتریان گرانقدر ، توانسته است به جایگاه بسیار خوبی دست یابد و تمام تلاش ما نیز در راستای قدردانی و پاسخگوئی مناسب به اعتماد مردم صورت می گیرد .  
وی پرداخت تسهیلات به تولید کنندگان و سرمایه گذاران را از اولویتهای اساسی بانک مهر اقتصاد عنوان کرد و افزود : بانک مهر اقتصاد منابع جذب شده خود را در همان استان به امر پرداخت تسهیلات اختصاص می دهد و هدف اصلی آن ،  ارتقاء سطح زندگی مردم استان و ارائه خدمات پولی و مالی به شهروندان و هم استانی های عزیز است .  
خرم با تشریح خدمات تسهیلاتی و پولی بانک مهر اقتصاد گفت : در بخش های متعددی می توان از سبد خدمات متنوع بانک مهر اقتصاد استفاده کرد و بحمدالله با توان مالی و تسهیلاتی که بانک مهر اقتصاد دارد می توانیم طیف گسترده ای از جامعه را از سبد محصولات و خدمات بانک مهر اقتصاد بهره مند سازیم .  
رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد استان اردبیل افزود : طی ماههای اخیر بیشترین حجم پرداخت تسهیلات به عموم مردم توسط بانک مهر اقتصاد صورت گرفته است و در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز این بانک توانسته است با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی سهم خویش را در رونق کسب و کار و تولید بخوبی ایفاء نماید .  
در این دیدار میرزا حسینی – رئیس سازمان تعاون روستائی استان اردبیل-  گفت : تمایل داریم از تسهیلات و خدمات بانک مهر اقتصاد در راستای حمایت از  از صادرات و واردات استفاده کنیم و سرمایه گذارانی که نیازمند تسهیلات بانکی هستند به سمت بانک مهر اقتصاد سوق دهیم .  
وی با تمجید خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد گفت : همکاری پولی و مالی با بانک مهر اقتصاد بسیار موثر و رضایتبخش است و امیدواریم همکاری های جدی و موثری در آینده نیز داشته باشیم .
    

ارسال نظرات