خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه عاشورا در دیدار جمعی از اصناف و کارمندان بسیجی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به هفته دولت و با گرامیداشت شهیدان رجائی و باهنر، گفت: گرامیداشت یاد شهدا به ما نهیب می زند تا آن ها را فراموش نکرده و سیره عملی آن ها را الگوی رفتاری خود قرار دهیم.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۸۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی قادری افزود: سیره عملی شهدایی همچون رجائی و باهنر، بیانگر این است که اگر بخواهیم آرمان های امام و شهدا را زنده نگه داریم، باید قولا و عملا به آن ها تاسی کنیم.

وی ولایتمداری، خدمت به محرومان و مستضعفان و خدمت بی منت به مردم را از ویژگی های شهیدان رجائی و باهنر برشمرد و اظهار داشت: اگر چنین ویژگی هایی از سوی مسئولان فراموش شود، ضرر خواهیم کرد.

قادری با تاکید به اینکه شهیدان رجائی و باهنر به عنوان افرادی مکتبی، مقلد امام راحل بودند، خاطرنشان کرد: مسئولان امروز کشور نیز باید حتما صفات مکتبی و مقلد رهبری بودن این شهدا را در خود پرورش داده و سیره عملی آن ها را به منصه ظهور برسانند.

وی در سخنان پایانی خود با اشاره به نقش مهم اصناف، کسبه و بازاریان در پدید آمدن انقلاب و دوران دفاع مقدس، اظهار امیدواری کرد: این حرکت های تاثیرگذار در راستای حفظ و تداوم انقلاب نیز ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات