مسئول سازمان بسیج اصناف آذربایجان شرقی:

بازاریان دلبستگی خود را به انقلاب ثابت کردند

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج اصناف آذربایجان شرقی در دیدار جمعی از اصناف و کارمندان بسیجی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به حضور تاثیرگذار بازاریان در طول انقلاب و حتی پیش از آن و در دوران دفاع مقدس، گفت: بازاریان دلبستگی خود را به انقلاب ثابت کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۵۹۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی غیاثی افزود: بازاریان همواره با حضور پرثمر خود در صحنه های انقلاب، دین مداری و ولایتمداری خود را نشان دادند.

وی تعداد شهدای اصناف و بازاریان استان را 520 شهید عنوان و بیان کرد: از این تعداد 45 شهید در طول انقلاب به دست منافقین ترور شدند که نشان از تاثیرگذاری این قشر در تحولات انقلاب دارد.

غیاثی با اشاره به فعالیت 80 اتحادیه صنفی در استان، اظهار کرد: 50 پایگاه بسیج در این اتحادیه ها مشغول فعالیت های فرهنگی اجتماعی هستند.

وی با توجه به حضور بیش از 10 هزار بسیجی در قشر اصناف، خاطرنشان کرد: این بسیجیان در پنج کارگروه تخصصی از جمله اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و تحکیم خانواده سازماندهی شدند که بحث های عفاف و حجاب، نماز اول وقت با تعطیلی مغازه ها و تشکیل کلاس های آموزشی فقه بازار از جمله فعالیت های این کارگروه هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار