مسئول سازمان بسیج کارمندان آذربایجان شرقی:

بسیجیان باید رسالت تاریخی خود را در اداره ها نشان دهند

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج کارمندان آذربایجان شرقی در دیدار جمعی از اصناف و کارمندان بسیجی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان، از بسیج به عنوان موتور محرکه یاد کرد و گفت: بسیجیان باید در دل مجموعه اداره ها، رسالت تاریخی خود را نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۰۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد اسکندری با اشاره به فعالیت شورای قشر بسیج کارمندان در سطح استان، اظهار امیدواری کرد: تاثیرگذاری این کارگروه ها را در آینده شاهد خواهیم بود که یکی از این تاثیرها در حوزه اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی بحث حلقه های صالحین و تربیت کادر برای انقلاب و همچنین رویدادهای مختلف مجموعه اداره ها را از دیگر فعالیت های این قشر برشمرد که در سازمان بسیج کارکنان استان پیگیری می شود.

اسکندری با اشاره به عضویت 34 هزار و 500 نفر در مجموعه بسیج اداره ها، آن را ظرفیت بزرگی دانست که می توان در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با اشاره به هفته دولت و با گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر، خدمت بی منت، ساده زیستی، مردمی بودن را از ویژگی های این شهدا خواند و تاکید کرد: تلاش داریم سیره نظری و عملی این شهدا را در جمع کارکنان دولت نشر و گسترش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها