فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

هسته اصلی شکل گیری فرهنگ جامعه، مسجد است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مسجد به عنوان یکی از اصلی‌ترین اماکن تشکیل دهنده فرهنگ کشور به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۱۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سردارغلامعلی ابوحمزه دراولین جشنواره برترین های مساجد اظهار داشت: مسجدی که فقط در آن عبادت انجام شود و به مسائل سیاسی توجه نشود یک مسجد سکولار است.

وی با بیان اینکه مسجد به عنوان یکی از اصلی‌ترین اماکن تشکیل دهنده فرهنگ کشور به شمار می‌رود، ابرازداشت: روحانیون باید ابعاد گوناگون اسلام را برای جوانان تبیین کنند.

وی صریح کرد: با توجه به این مهم که مسجد یکی از اماکن فرهنگ ‎ساز بوده باید در مسجد دشمن اصلی تبیین شود و به جوانان و مردم گفته شودکه چه کسی سوریه، عراق و افغانستان را به این روز انداخت است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خاطرنشان کرد: محور تمام فعالیت ‎های انجام شده در مسجد باید روحانی و امام جماعت مسجد باشد.

وی ادامه داد: روحانی و امام جماعت مساجد باید به مسائل سیاسی توجه کنند واقدام به شناسایی و معرفی دشمن به مردم به ویژه جوانان کنند.

ابوحمزه افزود: مسجد باید با اجرای برنامه‌های مختلف و متنوع باعث ایجادشور و نشاط و پویایی در قشر جوان شود و برای تمام مسائل موجود راهکار ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید با ایجاد برنامه‌های مناسب جوانان در سطح مسجد وسپردن مسئولیت‌های مختلف به جوانان زمینه شرکت و فعالیت آنان در مسجد فراهم شود.

 
ارسال نظرات