نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: انتظار می رود مسئولین مربوطه منافع مردم و مصالح استان را در نظر گرفته و به جای پیگیری منافع حزبی به فکر ارتقای شاخص های توسعه استان و شهرستان باشند.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۳۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، صدیف بدری گفت: متاسفانه اختلاف شورای شهر و فرمانداری در قضیه استیضاح شهردار به ابزار سیاسی برای طرفین تبدیل شده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس افزود: در این میان صرف نظر از حقانیت شورای شهر و یا شهردار معزول، منافع اردبیل مورد غفلت جدی واقع شده است.

بدری با تاکید بر لزوم وحدت و تعامل سازنده شورای شهر و شهرداری افزود: این امر در خصوص شورای شهر و شهردار معزول اتفاق نیفتاد و همین اختلافات به استیضاح و عزل شهردار انجامید.

وی تصریح کرد:انتظار از مسئولین بلند پایه استان و شهرستان اردبیل این بود که با دخالت و میانجیگری به موقع، مانع از ایجاد وضعیت ملتهب و آشفته کنونی شوند که متاسفانه با فرصت سوزی انجام گرفته و انجام برخی رفتارهای نه چندان مناسب، منافع مردم اردبیل دچار خسران و زیان شد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس اظهار کرد: حتی اگر در روند استیضاح برخی جزئیات رعایت نشده باشد، رای 9 نفر از اعضای شورا به عزل شهردار پیامی جز به بن‌بست رسیدن ادامه همکاری شورا و شهردار معزول ندارد و خلق فضای مبهم، آشفته و غیرسازنده برای شهر نتیجه‌ای جز از دست رفتن فصل کاری و تداوم اختلافات نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس افزود: شورای محترم حل اختلاف حتی اگر تحت تاثیر فشارهای سیاسی و حزبی موجود در آستانه انتخابات پیش‌رو، روند استیضاح را غیرقانونی اعلام کند، چرخه معیوب و زیان ده عزل و نصب شهردار تداوم خواهد یافت.

بدری تصریح کرد: علیرغم برخی شایعات، بنده هیچ دخالتی در جریان عزل و استیضاح شهردار سابق نداشتم ولی در شرایط فعلی که منافع مردم اردبیل در معرض تهدید است، چاره‌ای جز ورود به مساله ندارم.

بدری در پایان با گلایه از نگاه جناحی و حزبی مسئولین بلندپایه استان و شهرستان گفت: انتظار می رود مسئولین مربوطه منافع مردم و مصالح استان را در نظر گرفته و به جای پیگیری منافع حزبی به فکر ارتقای شاخص های توسعه استان و شهرستان باشند.

ارسال نظرات