فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که می توان در عالی ترین مقام رسمی دولت بود، اما محرومان و پابرهنگان را که حامیان اصلی دین و نظامند، فراموش نکرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

پاسدار محمدرضا رضایی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: نام رجایی و باهنر یادآور فضایل فراموش شده پایداری، تحمل سختی‌ها، ساده زیستی و مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر است.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر نشان دادند که می توان در عالی ترین مقام رسمی دولت بود، اما محرومان و پابرهنگان را که حامیان اصلی دین و نظامند، فراموش نکرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: ساده زیستی و دوری از اشرافیت این دو شهید برای همه دولت‌ها مفید و مدنظر است در حقیقت هفته دولت تنها گرامیداشت یاد دو سرباز پاکباخته ولایت نیست بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در عمل و گفتار شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت.

پاسدار رضایی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های بزرگ خدمت به ملت دانست و گفت: خدمت به عنوان یک امر مقدس و خدمتگزاری به خلق، از برترین عبادات و سنت‌های مورد تاکید در احادیث و روایات است؛ دولت عرصه خدمت به مردم و خلق خداست و دولتمردان خادمان ملتند و باید در این عرصه بی منت در راه خدا گام بردارند.

وی با اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری درباره دولت اسلامی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "دولت اسلامى شامل همه‏ كارگزاران نظام اسلامى است؛ نه فقط قوه‏ى مجریه؛ یعنى حكومتگران و خدمتگزاران عمومى. اینها باید جهتگیرى‏ها و رفتار اجتماعى و رفتار فردىِ خود و رابطه‏شان با مردم را با معیارهاى اسلامى تطبیق دهند تا بتوانند به آن اهداف برسند." یکی از مهمترین ویژگی‏های دولت اسلامی برخورداری از پشتوانه عظیم مردمی است چراکه خدمت گذاران آن، از میان مردم برخاسته و برای خدمت به وارد عرصه شده‏‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: با توجه سخنان مقام‌معظم رهبری هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات