بلوغ بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی

برخلاف دولت که متولی اصلی اقتصاد مقاومتی در کشور است، نیروی بسیج در سراسر کشور توانسته است به بلوغ لازم در جهت تأمین نیازمندی های ملی و مردمی در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی برسد.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۵۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، مغفول ماندن اقتصاد مقاومتی و همه زمینه های صنعتی، کشاورزی، گردشگری، معدنی و اقتصادی در چند سال گذشته به ما ثابت کرده است که هیچگاه "سخن جای عمل" را نخواهد گرفت و می بایست بنا بر تعریف مفهومی اقتصاد مقاومتی متکی به خود عمل کنیم و همه داشته های خود را بصورت پایلوت در سراسر ایران اسلامی ارتقا دهیم.

در این بین بنا بر فرمایشات رهبر انقلاب که حرف از اقدام و عمل به میان می آید، عملکرد ضعیفی در حوزه های تولیدی، حمایت از کالای ایرانی و ... از سوی متولیان امر صورت گرفته است.

برخلاف دولت که متولی اصلی اقتصاد مقاومتی در کشور است، نیروی بسیج در سراسر کشور توانسته است به بلوغ لازم در جهت تأمین نیازمندی های ملی و مردمی در راستای عمل به اقتصاد مقاومتی برسند.

از جمله طرح هایی که بسیج توانسته است به موفقیت های والایی در حوزه اقتصاد مقاومتی دست یابد؛ حمایت از طرح های تولیدی، اجرای موفق طرح بسیج همگام با کشاورز، اردوهای جهادی طرح هجرت، ارائه وام و حمایت از صنایع تبدیلی و همچنین عرصه های چندگانه است.

هم افزایی بسیجیان در عرصه های متعدد، اقتصاد مقاومتی را در همه زمینه ها معنی کرده است، بطوری که در سال های 93 و 94 بیش از 3 میلیارد تومان در سطح شهرستان کوثر از سوی سپاه کوثر به طرح های اقتصاد مقاومتی اعتبار اختصاص یافته است.

بسیجیان همواره توانسته اند موفقیت های دیگری را در حوزه امور دام، کشت های گلخانه ای، کشت های باغی و پرورش و تولید طیور، زنبور عسل، ماهی های گرم آبی و سرد آبی و ... کسب کنند.

در این خصوص امید می رود که دولتمردان هم در کنار بسیج مردمی از داشته های خود فرصتی را برای احیای اقتصاد مقاومتی ایجاد کنند تا هم به مطالبات مردمی و رهبری جامعه عمل بپوشانند و هم توسعه و پیشرفتی متوازن در گشور را موجب شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار