خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه اقتصادمقاومتی آذرشهر که در یادمان شهدای بخش ممقان برگزار شد، با اشاره به اینکه تنها راه تقویت اقتصاد کشور، تحقق اقتصادمقاومتی است گفت: تقویت صنایع کوچک تبدیلی عامل بسیار مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۶۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا نقدی با بیان اینکه اگر اقتصاد بومی تقویت شود دیگر شاهد معضلاتی مانند بیکاری نخواهیم بود اظهار کرد: اگر اقتصاد بومی و داخلی تقویت شود دیگر با تحریم ها و دیگر افت و خیزهای های اقتصادی ضربه آنچنانی به اقتصاد ما وارد نخواهد شد.

وی کارگاه های نخود پزی ممقان را یکی از نمونه های بارز و مثال زدنی اقتصادمقاومتی دانسته و افزود: کارگاه های کوچک تبدیلی ممقان نمونه عینی تحقق اقتصاد مقاومتی در یک بخشی از کشور است که البته باید این کارگاه ها از لحاظ مصرف انرژی و بهداشت بهتر شوند.

سردار نقدی یکی از وظایف رسانه ها را برجسته سازی و معرفی مناطق فعال اقتصادی مانند ممقان به جامعه دانست و افزود: صدا و سیما باید چنین شهرهایی را که از لحاظ اقتصادی خود اتکا و پویا هستند در کشور به همه معرفی بکند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه موفقیت و شکوفایی در اقتصاد، فقط پیاده کردن شیوه های تقلیدی نیست، گفت: صنایع کوچک تبدیلی که بیشتر خانوادگی اداره می شوند تاثیر بسیار مهمی در پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور دارند چنانکه ما در ممقان شاهد این مدعا هستیم.

ارسال نظرات