امام جمعه کوثر گفت: شهیدان رجایی و باهنر، ساده زیست، مردمدار و با تقوا بودند و این ویژگی ها باید سرلوحه کار مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۶۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام عسگربیگی، امام جمعه کوثر در دیدار مسئولین ادارت و نهاد ها اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات و دستاوردهای خوبی در این شهرستان داشته و مسئولان باید آنها را در هفته دولت برای مردم بازگو کنند.

وی بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر، ساده زیست، مردمدار و با تقوا بودند و این ویژگی ها باید سرلوحه کار مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد.

فرماندار کوثر هم در ادامه اظهار کرد: دولت یازدهم در طول فعالیت خود خدمات گسترده ای را به مردم انجام داده و توانسته آثار مثبتی در زندگی مردم داشته باشد.

علیرضاعلیپور افزود: طی هفته دولت، 20 پروژه و طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر100 میلیارد ریال در شهرستان کوثر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که حاکی از تلاش دولتمردان در راستای خدمات رسانی به مردم با هدف جلب رضایت این ولی نعمتان اصلی نظام می باشد.

وی گفت: ما همه وظیفه داریم که از رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کرده و در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنها تلاش نماییم.

ارسال نظرات