کشور در برهه کنونی نیازمند اقدام و عمل در اقتصاد است

خبرگزاری بسیج: فرمانده کانون فرهنگیان خسروشهر سپاه امامت تبریز در دیدار با خانواده شهید محمدرضا میرزائی گفت: کشورمان در برهه کنونی نیاز مبرم به اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی دارد و برای پیشرفت و حفظ استقلال و قدرت خود در جهان باید به این فرمان رهبر فرزانه انقلاب با همه توان جامع عمل بپوشانیم.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۶۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ابراهیم رحیم پور افزود: حقیقتا اگر شهدا بودند همین کار را می کردند چراکه شهدا به عنوان الگوی ما در عمل به فرامین ولایت مطلقه فقیه همیشه در خط مقدم بودند و از خود گذشتند تا فرمان رهبری زمین نماند.

وی ادامه داد: شهدا برای اینکه ما امروز با عزت و سربلندی در مقابل دنیای کفر و استکبار بایستیم از سر و جان و مال و همه هستی خود گذشتند تا کسی جرات پیدا نکند به کشورمان چپ نگاه کند پس ماهم وظیفه داریم هم در قبال شهدا و هم در قبال خانواده آن ها برای حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از دستورات رهبر فرزانه انقلاب اطاعت کنیم.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا روحیه بخش است و علاوه بر اینکه دیدارشان موجب تقویت روحیه هست فرهنگ جهاد و شهادت را نزد ما زنده نگه میدارد و موجب می شود هیچ وقت راهتان را فراموش نمی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار