معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

توسعه ورزش حرفه ای استان مرکزی با حمایت صنایع محقق می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: توسعه ورزش حرفه ای این استان با حمایت همه جانبه صنایع و مسئولان محقق می شود.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۶۹
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

شکرالله حسن بیگی روز چهارشنبه در آیین بدرقه ورزشکاران پارالمپیک استان مرکزی در محل اداره کل ورزش و جوانان این استان افزود: دولت به تنهایی توانایی حمایت از همه رشته های ورزشی را ندارد بنابراین باید با برنامه ریزی های کاربردی در راستای جذب مشارکت بخش صنعت تلاش شود.

وی ادامه داد: هم اینک ورزش و فعالان ورزشی استان مرکزی در جایگاه ویژه ای قرار دارند که برای ارتقای آن تدوین برنامه های مدون و حمایت صنایع ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی اضافه کرد: این استان یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود اما حمایت صنعت از حوزه ورزش برجسته نیست و استانداری در این خصوص، نشست های زیادی با مسئولان صنایع برگزار کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: حضور چهار ورزشکار استان در کاروان پارالمپیک ریودوژانیرو نشان از پویایی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در این خطه است.

سعید ملکی افزود: در پنج ماه نخست امسال و در طول سال گذشته با توجه به نبود حلقه های حمایتی از سوی صنایع، ورزش استان شاهد افتخارات چشمگیری نبود و این درحالی است که ورزشکاران ظرفیت های بالقوه ای دارند.

وی ادامه داد: در پارالمپیک 2012 ورزشکاران ایران 120 مدال طلای رنگارنگ بدست آوردند که امید می رود امسال پیشرفت چشمگیری به منصه ظهور برسد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: ورزشکاران پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران متشکل از 97 ورزشکار با عنوان کاروان منا، هفته آینده به زیارت امام رضا(ع) مشرف و پس از آن عازم مسابقات می شوند.

اکبر شوشتری به عنوان بازیکن و جواد فلفلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پنج نفره، مرتضی عابدی به عنوان بازیکن در تیم بسکتبال با ویلچر و عیسی زیراهی به عنوان بازیکن در تیم ملی والیبال نشسته، کاروان تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران در المپیک تابستانه ریودوژانیرو را همراهی می کنند.

این مسابقات از پنجم آگوست همزمان با 15 مرداد ماه امسال آغاز می شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار