علی نقدی سرمربی والیبال شهرداری اراک :

در لیگ برتر والیبال حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت

نقدی گفت : باید آستانه تحمل خود را در شرایط سخت بالا ببریم، اما مطمئن هستیم این تیم حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت و باید تحمل آن را داشته باشیم که در شرایط سخت به کمک تیم بیاییم.
کد خبر: ۸۷۳۳۶۷۳
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

تیم والیبال شهرداری اراک پس از قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول کشور در اندیشه آن می باشد تا بتواند در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر حرف های زیادی برا گفتن داشته باشد و حریف قدرتمندی برای تیم های حاضردر لیگ باشد.

علی نقدی سرمربی فصل گذشته تیم شهرداری که هدایت این تیم را در لیگ برتر نیز بر عهده خواهد داشت در گفتگو با وبسایت این باشگاه گفت: تمرینات  خود را از ۱۰ مرداد ماه با نفرات سال گذشته ای که در اختیار داشته ایم و با آن ها به توافق رسیده ایم آغاز کرده و تنها بازیکن جدیدی که به طور قطع به تیم پیوسته علیرضا نادی کاپیتان پیشین تیم ملی می باشد

وی ادامه داد: گزینه های دیگری را نیز مد نظر داشته و در حال بررسی شرایط می باشیم که در صورت ایجاد توافق این بازیکنان  به جمع ما اضافه خواهند شد.

علی نقدی در ارتباط با انجام دیدارهای تدارکاتی و برگزاری اردوی پیش فصل  اظهارداشت: برای برگزاری اردو با باشگاه صحبت هایی انجام شده که در صورت ایجاد شرایط مناسب  دراوایل مهر ماه یا انتهای شهریور ماه به اردوی ۱۰ روزه ای خواهیم رفت که در حدود  ۲۰ روز قبل از مسابقات به سطح بالایی از آمادگی و هماهنگی در تیم دست پیدا کرده و در همان مدت هم بتوانیم در تورنومنت های مختلفی که در کشور برگزار میشود شرکت و دیدار های دوستانه ای را  در صورت داشتن شرایط لازم انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک در رابطه با در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش اعلام کرد:در اختیار گرفتن بازیکنان ملی پوش با توجه به این موضوع که تمامی آن ها از بالاترین سطح در والیبال دنیا برخوردار میباشند، از نظرمالی بسیار سخت خواهد بود و با توجه به شرایط حاکم بازیکن ملی پوشی در تیم نخواهیم داشت.

نقدی هدف گذاری امسال باشگاه در لیگ برتر والیبال را حفظ تیم در لیگ اعلام کرد و گفت: هدف گذاری  در این فصل با توجه به شرایط و صحبت های انجام شده با باشگاه در وحله اول انجام بازی های آبرومندانه و حفظ تیم در لیگ میباشد.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل و شرایط و رقابت با تیم های قدرتمندی که با هزینه های میلیاردی در لیگ حضور پیدا میکنند، امید داریم به جمع ۸ تیم برتر صعود کرده و حضور خود در فصل آینده لیگ برتر قطعی نماییم.

علی نقدی سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک با اشاره به حضور قدرتمند و درخشان تیم بسکتبال این باشگاه در فصل گذشته لیگ برتر اظهارداشت:باید واقع بین باشیم ، هر رشته ورزشی دارای شرایط خاص خود می باشد و ما نمیتوانیم لیگ بر تر والیبال را با لیگ بسکتبال که سال گذشته در آن باشگاه شهرداری به جمع چهار تیم برتر صعود کرد مقایسه کنیم و باید با توجه به پتانسیل ودر اختیار داشتن امکانات و هچنین شرایط موجود از تیم توقع داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ادامه داد:باید آستانه تحمل خود را در شرایط سخت بالا ببریم، اما مطمئن هستیم این تیم حرف های  زیادی را برای گفتن خواهد داشت و باید تحمل آن را داشته باشیم که در شرایط سخت به کمک تیم بیاییم.

وی در پایان با اشاره به نقش مهم هواداران گفت:هوارادان اراکی جزو بهترین هوارادان در کشور می باشند واز تک تک هوادارن میخواهیم  امسال هم همچون فصل گذشته مارا حمایت کرده و با یک پیروزی توقع خود را بالا نبرند که در صورت یک شکست پشت تیم را خالی کنند.در تمام دنیا تیم ها در شرایط سخت به هوارادان خود نیاز دارند و باید در شرایط سخت به بازیکنان ،کادرفنی و باشگاه دلگرمی بدهند.

لازم به ذکر است لیگ برتر والیبال کشور از ۲۰ مهر ماه آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار