خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان دالاهو در گفت‌وگو با «بسیج»:
امام جمعه دالاهو:انحرافات عدیده و خیانت های رژیم آل سعود این کشور را به خائن الحرمین تبدیل کرده است و از انحرافات مشهود این رژیم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است
کد خبر: ۸۷۳۳۶۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
حجت الاسلام موسی الرضا نوروزی امام جمعه دالاهو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو چند ویژگی انصار المهدی های امروزی را بر شمرد و سپس از آثار و فواید دعا برای سلامتی و ظهور قائم آل محمد (عج) سخن گفت.

امام جمعه دالاهو از مهمترین برکات دعا برای سلامتی وتعجیل در فرج امام زمان (عج) کاهش فشار قبر ذکر کردند وتمام نماز گزاران و مخاطبین را به بر پا داشتن نماز ودعا در تعجیل آقا و سلامتی مقام معظم رهبری توصیه کردند.

امام جمعه دالاهو از خیانت های رژیم آل خلیفه در حق اسلام ومسلمانان سخن گفت وانحراف رژیم سعودی را باعٍث شرمساری آن ها در دنیا وآخرت خواند.

نوروزی در ادامه ضمن محکوم کردن سخنان هیلاری کلینتون و اوباما و موضع گیری چند وقت پیش آن ها در خصوص برنامه هسته ای ایران سخنان تبلیغاتی نامزد ریاست جمهوری آمریکارا بچگانه خواند وتصریح کرد دانش هسته ای دانشمندان ما سینه به سینه انتقال یافته وخواهد یافت ودنیا بداند ایرانی رو دست نخواهد خورد و هیچ گاه فریب حیله های استعماردر ایران وایرانی اثر نخواهد کرد.

ارسال نظرات