سردار استاد حسینی گفت: امروز نظام سلطه ما را بین دو انتخاب قرار داده است، یا سازش با دشمن یا تن به جنگ دادن، و کسی که عزت میخواهد سازش با دشمن برای او معنی نخواهد داشت همانگونه که امام حسین (ع) هیچ گاه با دشمن سازش نکرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۰۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز در یادواره شهدای آبروی کوچه ها، افتخار محله در اشتهارد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید جعفر محمدی اظهارداشت: هر چه عزت، سرافرازی و بزرگی که ملت ایران دارند از برکت خون شهداست و این شهید عزیز آبروی محله ما است، اگر چیزی باشد که به آن افتخار کنیم به این شهدا و خانواده آنها باید افتخار کرد.

وی با بیان اینکه امنیتی که امروز بر کشور حاکم است و این امنیت حاصل خون شهداست افزود: اگر امروز در جهان عزتی داریم و به عنوان ابر قدرت و ملت ممتاز مطرح هستیم و الگویی برای همه مسلمانان و آزادگان جهان هستیم از برکت خون همین شهداست.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به وصیت نامه شهدا که در اکثر آنها امر به تبعیت از ولی فقیه شده است گفت: ستون خیمه، انقلاب که 38 سال است پیش برده است، ودشمنان در صدد آن هستند تا این خیمه را بشکنند، اما با تبعیت کردن ما از ولی فقیه تمام نقشه های آنها از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه شرط نعمت یافتگان اطاعت از خدا، رسول خدا و ولی فقیه است خاطر نشان کرد: راهی که امروز رهبری و ولایت فقیه برای ما مشخص کرده است، تبعیت نکردن از ظلم و زیر بار ظلم نرفتن است .

سردار استاد حسینی با بیان اینکه امام (ره) هیچ گاه زیر بار ظلم نرفت و این یکی از بزرگترین درس های تاریخ انقلاب است گفت: امروز نظام سلطه ما را بین دو انتخاب قرار داده است، یا سازش با دشمن یا تن به جنگ دادن، و کسی که عزت میخواهد سازش با دشمن برای او معنی نخواهد داشت همانگونه که امام حسین (ع) هیچ گاه با دشمن سازش نکرد.

وی افزود: امروز دشمن با همه توان خود به جنگ برعلیه ما در همه زمینه های (روانی،سیاسی، اقتصادی، نیابتی در جبهه های سوریه، لبنان و عراق و یمن..) با همه توان ادامه می دهد، لذا شرط اطاعت پذیری این است که امروز گوش به فرمان رهبری باشیم و در میدان نبرد همه جانبه دشمن حضور داشته باشیم .

سردار استاد حسینی با بیان اینکه همه باید پاسدار خون شهدا باشیم گفت: پاسدار خون شهید بودن یعنی تا آخرین قطره خون خود را در راهی که اولین آن اطاعت از ولی فقیه است، و همیشه باید در صحنه حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به عاقبت نافرمانی از ولی فقیه در طول تاریخ گفت: همه کسانی که از ولی فقیه اطاعت نکردند، چه کسانی که در فتنه 88 حضور داشتند و چه کسانی که امروز با اشارات رهبری، که راه را روشن ساخته است، از ولی فقیه تبعیت نمی کنند طبق روایتی از امام زمان(عج) مشرک هستند.

سردار استاد حسینی دشمنان اسلام را غیر قابل اعتماد خواند و خاطر نشان کرد: امروز دستان آمریکا و اسرائیل و حامیان آنها تا مرفق به خون مظلومین و مسلمانان دنیا آغشته است و ما نباید با دشمن قداری که آمده است تا ریشه ملت ایران، بلکه ریشه اسلام را ناب را بکند سازش داشته باشیم و در مقابل دشمن باید بایستیم و اعتماد نکنیم و اگر اعتماد کردیم از همه ارزش های کشور که شهدا برای آنها خون داده اند عدول خواهیم کرد و عزت مندی، ناموس، استقلال، آزادی و حریتی که اسلام میخواهد یک مسلمان داشته باشد از بین خواهد رفت.

فرمانده سپاه استان البرزایستادگی در مقابل نظام سلطه و ظلم ستیزی را از ویژگی های یک مسلمان انقلابی برشمرد و افزود: امروز ما به عنوان مسلمان و کسی که پیرو شهداست باید از مظلومین و محرومین دنیا دفاع کنیم و در هرجای دنیا که صدای کمک طلبیدن مسلمانی بر پا باشد ما به کمک آنها خواهیم رفت، همان طور که جوانان مدافع حرم در صحنه های نبرد حضور دارند.

وی علت دیگر حضور مدافعین حرم در کشور های مسلمان را تامین امنیت در داخل کشور دانست و گفت: اگر امروز در 1400 کیلومتری مرزهای کشور با دشمنان نجنگیم باید در شهرهای کرمانشاه، همدان، تهران و کرج با آنها بجنگیم .

سردار استاد حسینی رژیم های منطقه را تابع رژیم صهیونیستی دانست و بیان کرد: امروز مسیحیان صهیونیسم در آمریکا حاکم هستند و اگر حزب الله را تقویت نکنیم تا در کنار مرز ها با اسرائیل بجنگد، خط های مقدم اسرائیل به اینجا خواهد آمد لذا برای امنیت خودمان هم باید از مسلمانان دفاع کینم .

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به گلایه برخی از افراد در مورد حضور مدافعان حرم در کشور های مسلمان اظهار داشت: این افراد هیچ گاه در صخنه های نبرد حضور نداشته اند .

وی با بیان اینکه در 8 سال جنگ تحمیلی کسی را به زور به صحنه های نبرد فرستاده نشده است گفت: امروز جوانانی که برای دفاع از حریم حرم مسلمانان، در کشور های دیگر به نبرد با متجاوزان می پردازند خودشان با افتخار پا در این مسیر گذاشته اند.

وی گفت : امروز ما در خانواده شهید با شهدا پیمان میبندیم که راه آنها را ادامه خواهیم داد و این پرچم نباید از دست شهدا بیفتد و نخواهد افتاد، این شهید و شهدای حرم اولین و آخرین شهدا نیستند، این مبارزه بین حق و باطل ادامه خواهد داشت که امروز نظام سلطه آمریکا به عنوان جبهه باطل و پرچم حق به دست ایران اسلامی است و افتخار میکنیم که در جبهه حق حضور داریم.

سردار استادحسینی با اشاره به اینکه توفیق حضور در زیر پرچم حق در طول تاریخ نصیب افراد زیادی نشده است افزود: باید آنقدر توان بگذاریم و جبهه حق را تقویت کنیم تا پرچم را به دست صاحب اصلی آن بسپاریم.

سردار استاد حسینی در پایان با اشاره به اینکه حکومت عدل برپا نخواهد شد مگر آنکه جهان تنها یک حکومت داشته باشد خاطر نشان کرد: در زمان برپایی حکومت امام زمان (عج) جهان تنها یک حاکم، یک قانون و یک حکومت خواهد داشت و ان شاء الله خون جوانان ما اثر کند و رزمندگان را یاری دهد تا پرچم به دست صاحب اصلی آن برسد.

ارسال نظرات