خبرهای داغ:
حاجی بابایی شهدای مدافع حرم را مولفه قدرت ما در برابرآمریکا بر شمرد و بیان کرد: به جای متهم کردن دیگران مجلس ، دولت، قوه قضاییه دست به دست هم دهند تا مشکلات را از پیش پای ملت برداریم و حق مردم ماست که در رفاه و آسایش باشند.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۰۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، حاجی بابایی معاون کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در یاد واره شهید رجایی و شهدای کارمند استان قزوین که درسالن اجتماعات دانشگاه بین المللی قزوین برگزار شد ضمن یاد و گرامی داشت شهیدان رجایی و باهنرو شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی گفت: همه ما صاحب انقلاب هستیم که با رهبری امام خمینی(ره) و زعامت امام خامنه ای تا به امروز ادامه دارد ادامه این انقلاب میسر نمی باشد مگر با پیوند خون شهیدان و ولایت امت.
 وی افزود: هیچ از خودمان سوال کردیم که اهداف بلند انقلاب چیست؟ سیره و روش انقلاب  و امام مبتنی بر عاشورا و امام حسین است همان طور که امام حسین از مکه به کربلا آمد  تا بر پا دارنده اسلام ناب باشد  و با خون خود جامعه خفته را بیدار کند، و برای آیندگان هم پیام ایستادگی و مقاومت دادند جوانان شهدای مدافع حرم از همان عاشورا و مکتب امام تربیت شدند که میلیون ها جوان اماده نبرد با استکبار و دفاع از اهل بیت در صف انتظار ایستاده اند.
استکبار جز زبان زور چیزی دیگر نمی فهمد
 معاون کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت:  شما نگاه کنید در گذشته اصلا ما را به حساب نمی آوردند  و آمریکا و اسراییل و انگلیس وقتی به کشور های دیگر می آمدند به چشم یک شهروند درجه سه نگاه می کردند و به خاطر اینکه در بین انسانهای متوحش درجه 3 هستند سختی کار می گرفتند اما این  کار توسط امام مستضعفان شکسته شد.
 حاجی بابایی در مورد گفتمان عاشورایی امام مستضعفان گفت: امروز در دنیا دو گفتمان وجود دارد، یکی گفتمان امام خمینی و انقلاب اسلامی و دیگری گفتمان امریکا می باشد و هر تقابلی در دنیا اتفاق بیفتد یک طرف قضیه ایران و طرف دیگر آمریکاست.
وی افزود: امروز تفکر جمهوری اسلامی باعث شده است که ابرقدرتها در برابر ایران عقب نشینی کنند زمانیکه ما مبارزه  با تروریست  را در منطقه شروع کردیم نه آمریکا و نه روسیه و هیچ کشوری وجود نداشت  و فرزندان ما و جوانان ما برای دفاع از حریم اهل بیت و حضرت زینب (س)در عراق و سوریه وارد شدند و با خون خود استقامت و پایداری را به ملت های مظلوم منطقه آموختند و اگر نبودند شهدای مدافع حرم  امروز عراق و سوریه  وجود نداشت و این اذعان  خود مقامات عراق و سوریه است.
حاجی بابایی بیان کرد: استکبار جز زبان زور چیزی دیگر نمی فهمد، امروزعربستان سعودی وضعیتش مشخص است و درداخل با یک بحران روبرو است و این ایران است که پیروز شد و روسیه  مجبور شد در کنار ما قرار بگیرد و آمریکا ادعا می کند اما به واقع در کنار ما نیست.
امریکا هرگز برای خانواده شهدای حرم که مانع از نقشه های شوم انها شده است شغل ایجاد نخواهد کرد
 وی گفت: ما نباید به همدیگر ایراد بگیریم بلکه در برابر دشمن واحدی که آمریکاست هوشیار باشیم . اعتماد کردن به امریکا غلط است باید با نگاه اقتصاد مقاومتی به درون بتوانیم روی پای خود بایستیم. آن جوانی که در سوریه با خون خود از حرم دفاع می کند  و در عراق و سوریه مانع تحقق  نقشه های شوم آمریکا می شود، آمریکا دلسوز این خانواده می شود؟ که برای خانواده و برادر و خواهرش کار و شغل ایجاد کند؟ هرگز  این کار را نخواهند کرد، فرانسه و آمریکا اگر می توانند برای مردم خودشان شغل ایجاد کنند که  هر روز ان تظاهرات ها شکل نگیرد، آمریکا با 30 میلیون جوان بیکار اگر با چاپ دلار کاغذی دنیا را تاراج نکند با شدید ترین معضلات  تاریخ روبرو خواهند شدقبل از برجام نفت را بشکه ای 90 دلار می فروختیم اما پس از برجام  به 30 دلار کاهش داد و اگر 3 برابر این میزان نفت صادر کنیم تازه به در آمد گذشته دست یافته ایم و هر تحریمی را بردارد با تقلب و روحیه استکباری که دارد دوباره آنرا بر می گرداند پس آمریکا و غرب هرگز برای ما قابل اعتماد نیستند.
به جای متهم کردن دیگران برای رفاه و آسایش مردم کار کنیم
 وی با اشاره به اتحاد قوا برای رفع مشکلات گفت: به جای متهم کردن دیگران مجلس ، دولت، قوه قضاییه دست به دست هم دهند تا  مشکلات را از پیش پای ملت برداریم و حق مردم ماست که در رفاه و آسایش  باشند. مسئولان ساده زیست باشند و نمی شود که هم مدیر باشی و کارتل اقتصادی هم داشته باشی  این هیچ سازگاری با  انقلاب ندارد. ببینید رهبر انقلاب و فرزندانش چگونه زندگی می کنند و ببینید که امام راحل چگونه زندگی می کرد  تجمل گرایی باعث ریزش اعتماد ها به انقلاب می شود. امروز اشک های مادران شهدای حرم خونی است که در رگ های انقلاب برای پیشرفت به سمت حکومت حضرت ولیعصر عجج است.  


1002/\30/f
ارسال نظرات
پر بیننده ها