همایش ائمه جمعه و جماعت در گرمي برگزار شد

همایش ائمه جمعه و جماعت، فرماندهان بسیج و هیئت امنای مساجد در گرمي برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۰۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت‌الاسلام يدالله صفري، در همایش ائمه جمعه و جماعت، فرماندهان بسیج و هیئت امنای مساجد گرمي كه در مسجد مهديه بازار برگزار شد؛ با گرامیداشت 31 مرداد روز جهانی مسجد، مسجد را از جمله ابتکارات و معجزات تاریخی اسلام دانست و افزود: این سنگر و پایگاه تجمع مسلمین از صدر اسلام تا کنون معبد و ملجا دل و جان مومنین بوده است.

وي ادامه داد: مساجد در حقیقت با آموزش فرهنگ دینی، شناخت لازم را برای مسلمانان ایجاد می‌کنند به دنبال این شناخت، خودباوری لازم برای دفاع از فرهنگ مهاجم ایجاد می‌شود.

وي بيان كرد: برای جذب جوانان پیش از هر چیز باید توسط آنها پذیرفته شویم. جوان تا کسی را در عمل نپذیرد، نمی تواند از او حرف شنوی داشته باشد و تاثیر بپذیرد.

امام جمعه گرمي به روحانیون و هیئت امنا و فرماندهان پایگاه های بسیج توصیه نمود با تعامل و همفکری حداکثر تلاش خود را برای جذب مردم بویژه جوانان و نوجوانان بکار گیرند.

سرهنگ حسن نوري، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گرمي نيز در اين همايش با تقدیر از تلاشگران عرصه نماز و مسجد بر تعامل هرچه بیشتر امام جماعت، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌ها تاکید کرد.

ميرعلي رحيمي‌زاد، فرماندار شهرستان گرمي نيز در اين مراسم گفت: مسجد در پيشرفت و ارتقاي فرهنگي نقش بسزايي دارد و در زمان 8 سال دفاع مقدس نيز نيروهاي مردمي از مسجد سازماندهي مي‌شدند.

وي خاطرنشان كرد: كارهاي مثبت و موفقيت‌هاي حاصل در كشور ريشه در مساجد دارد و نقطه شروع آن از مساجد بوده است.

 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار