خبرهای داغ:
گروه جهادی شهید اکبر عابدی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر، فرمانداری و امور عشایری این شهرستان، برای اولین بار مردم محروم و مستضعف روستای هیران را (در منطقه ونیزان) از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار کرد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۱۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فریدونشهر ، گروه جهادی شهید اکبر عابدی که از حوزه امام حسین (ع) سپاه ناحیه درچه برای اجرای پروژه آبرسانی به روستای هیران در مرداد ماه سال جاری ماموریت یافته ؛ با اتمام این پروژه خداپسندانه ، موفق شد برای اولین بار مردم محروم و مستضعف این منطقه را از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار کند.
 این پروژه که با همکاری ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر ، فرمانداری و امور عشایری شهرستان به بهره برداری رسید اهالی محروم این منطقه را با جمعیتی بالغ بر سیصد نفر شامل چهل و هفت خانوار ، از این نعمت الهی برخوردار کرد.
 سروان مرِِّی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریدونشهر در مصاحبه با خبرگزاری بسیج عنوان کردند : پس از احصای مشکلات مردم این منطقه که عمدتاً محرومیت از امکانات اولیه زندگی شامل آب آشامیدنی سالم ، مسائل و مشکلات بهداشتی ، جاده مواصلاتی و ... بود موضوع را در جلسات مسئولان شهرستان و استان مطرح کردیم و بالاخره گروه جهادی شهید عابدی از ناحیه درچه ، از تاریخ دهم مرداد ماه در این منطقه استقرار پیدا کردند و تا پایان مرداد فعالیت های حفر چاه آب ، اجرای خط انتقال به مخزن به طول 460 متر ، احداث مخزن و انتقال از مخزن تا محل اسکان را به اتمام رساندند.
وی همچنین از احداث چندین واحد سرویس بهداشتی و حمام جهت استفاده عشایر ساکن در این منطقه در تابستان امسال خبر داد.
ارسال نظرات