امام جمعه نیر گفت: مناطق گردشگری نیر سرمایه هایی هستند که در سایه بی توجهی مسئولان به هدر رفته و فرصت سوزی می شوند.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۱۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه شهرستان نیر درحاشیه آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان نیر گفت: با اینکه اعتقاد به مظلوم واقع شدن شهرستان نیر و بی توجهی به ظرفیت های این منطقه دارم ولی تخریب ها، توهین و انکار خدمات ارائه شده توسط دولت را مصداق بارز اعمال حرام می دانم.

امام جمعه شهرستان نیرافزود: مشهود بودن ضعف زیرساخت های روبنایی و زیربنایی در این شهرستان را یادآور شد و بیان داشت: مناطق گردشگری نیر سرمایه هایی هستند که در سایه بی توجهی مسئولان به هدر رفته و فرصت سوزی می شوند.

حجت الاسلام مقدسی با بیان این مطلب که عدالت محوری در تخصیص بودجه به شهرستان ها باید سرلوحه مسئولان مرکز استان باشد، خاطر نشان کرد: انتظار حمایت بیشتری از مسئولان دولت تدبیر و امید برای توسعه شهرستان نیر داریم.

امام جمعه نیر هم با اشاره به خدمات دولت هفته دولت را بهترین زمان برای نشان دادن خدمات دولت عنوان کرد و گفت: هفته دولت فرصتی مناسب است که دولت عملکرد خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

وی در ادامه به برخی از مسائل و مشکلات شهرستان نیر هم اشاره کرد و گفت: شهرستان نیر با دارا بودن مناطق نمونه گردشگری و آبهای گرم معدنی مورد بی مهری قرار گرفته و این مناطق توسعه نیافته که نیاز به توجه جدی مسئولان بخصوص استاندار اردبیل را برای ایجاد زیرساختهای مناسب را دارد.

امام جمعه نیر درادامه به وضعیت نامناسب شهرداری های نیر و کورائیم هم اشاره کرد و خواستار حمایت استانداری از این دو شهرداری ها شد.

وی به توجه مسئولان به مسائل فرهنگی هم اشاره کرد و خواستار توجه جدی مسئولان به این امر مهم شد.

حجت الاسلام مقدسی با تبریک هفته دولت به دولتمردان و تلاش گران ایران اسلامی اظهار داشت: هفته دولت فرصت و بهانه ای برای بازنگری جدی تر در اجرای منویات و تاکیدهای مقام معظم رهبری در بحث توسعه پایدار کشور و همچنین فرصتی برای بیان خدمات ارائه شده به مردم است.

ارسال نظرات