با حضور استاندار اردبیل از 31 پروزه عمرانی شهرستان نیر بهره برداری شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۲۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مجید خدابخش استاندار اردبیل در دومین روز از هفته دولت وارد شهرستان نیر شد و از پروژه های عمرانی شهرستان پرده برداری کرد.


استاندار اردبیل در بدو ورود به شهرستان کارخانه تولید بتن آماده آقای فکری را در نیر افتتاح کرد.

برای احداث این کارخانه 20 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است و با افتتاح این کارخانه برای 15 نفر اشتغال ایجاد شده است.

استاندار اردبیل در ادامه با حضور در جمع مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثار گران و اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای الغدیر به تشریح عملکرد دولت پرداخت.

در این نشست خدابخش استاندار اردبیل به اهمیت حمایت دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: دولت با تمام جدیت از بخش خصوصی حمایت می کند.

وی در ادامه به پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: شهرستان نیر یکی از شهرستان های پرجاذبه و دارای پتانسیلهای خاص در استان است که با حمایت ویژه از سرمایه گذاران بخش خصوصی میتوان این شهرستان را توسعه داد.

استاندار اردبیل در ادامه به ایجاد اشتغال هم اشاره کرد و گفت: توسط صندوق کارآفرین امید استان اردبیل طی سه سال گذشته در دولت تدبیر و امید برای 4 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

خدابخش همچنین قول مساعد درخصوص رفع مشکلات زیرساختی مخابرات و اینترنت شهرستان و نیز دیگر مشکلات منطقه داد.

در این نشست مهدی احمدی فرماندار شهرستان نیر هم با اشاره به افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت گفت: در شهرستان نیر در طول هفته دولت 31 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 16میلیارد و 45میلیون تومان مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

 
 
 
 
 

ارسال نظرات