فرمانده سپاه ناحیه میامی:

حضور پررنگ جوانان در مساجد دشمن را ناامید می کند

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: حضور جوانان در مساجد هرچه پررنگ تر باشد دشمن ناامید خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۷۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، غلامرضا فلاحتی در دیدار بسیج ورزشکاران، پایگاه شهدای گمنام و هیئت امناء مساجد میامی در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج میامی ضمن تبریک هفته دولت گفت: بایدحوزه ها وپایگاه ها برای نشان دادن بسیجی پویا در شباب فعالیت های خود را جهت انعکاس بیشتر فعالیت های سپاه و بسیج منعکس کنند .

وی تصریح کرد: اگر بسیجیان پایگاه های مساجد و محلات فعال باشند، هیئت امنا دیگر برای اجرای برنامه ها دغدغه ای نخواهند داشت.

فلاحتی با بیان اینکه نیاز است با همفکری و تلاش بیشتر باید پایگاه هارا به سطح عالی خود برسانیم، گفت: با فعال و پویا کردن پایگاه های مقاومت گام های مؤثری در جهت مقابله با تهدیدات دشمن می توان برداشت.

فرمانده سپاه ناحیه میامی افزود: امروز استکبارجهانی با همه قوا در بحث تهاجم فرهنگی، اقتصاد و..وارد شده که به هرنحوی نظام را زیر سوال ببرد و مردم را نسبت به نظام بدبین کند.

وی با اشاره به اینکه باید از اختلافات پرهیز کنیم که بیشترین ضربه از این طریق وارد می شود، گفـت: استعدادها و پتانسیل خوبی در شهرستان وجود دارد اما در کلان این پتانسیل ها به خوبی دیده نمی شود که باید بیشتر تلاش کرد.

فلاحتی با بیان اینکه هرچه حضور جوانان در مساجد پررنگ تر باشد، دشمن ناامید خواهد شد، بیان کرد: خود فرد هم با ورود به مسجد آینده خود را تضمین کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی حضور جوانان در مساجد و برنامه های فرهنگی را خیلی مهم دانست و گفت: نباید بی تفاوت بود و باید برنامه های اثر گذار و باکیفیت حضور جوانان و مردم را در برنامه بسیج پررنگ کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار