همزمان با هفته دولت کلنگ سال ورزشی «دیزج‌آباد» با حضور جمعی از مسؤولان به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۷۷۸
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با هفته دولت کلنگ سال ورزشی «دیزج‌آباد» با حضور جمعی از مسؤولان به زمین زده شد.

گفتنی است، در اردیبهشت سال جاری اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ساخت این سالن ورزشی در نظر گرفته شده بود که از این میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال آن تخصیص یافته است.

این پروژه در زمینی به ابعاد 24 در 48 ساخته می‌شود و با طبقات الحاقی قریب به یک‌هزار و 440 متر مربع فضای ورزشی برای بهره‌مند اهالی روستا ساخته می‌شود.

این سالن برای ورزش‌های داخل سالنی و رزمی مناسب بوده و در اختیار جوانان روستای «دیزج‌آباد» و اهالی روستاهای مجاور قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان در آیین کلنگ‌زنی این طرح با اشاره به جمعیت قابل توجه روستای دیزج‌آباد گفت: بسیاری از جوانان این منطقه برای بهره‌مندی از تجهیزات ورزشی مجبور به حضور در شهر بودند.

مجید فرخی با بیان اینکه ساخت و افتتاح این سالن ورزشی می‌تواند به رشد و توسعه ورزش در بین اهالی این روستا منجر و بهره‌مندی آنان از این پروژه شود، افزود: بهبود شرایط زندگی در روستاها از جمله اهداف دولت در کشور است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این مراسم با اشاره به همکاری خوب فرمانداری زنجان برای آغاز عملیات ساخت این سالن ورزشی گفت: ساخت سالن های ورزشی در مناطق مختلف اتفاقی خوب و اثرگذار است.

ارسلان حسینی با اشاره به کشف استعدادهای ورزشی افزود: وجود سالن‌های ورزشی و حضور پویای جوانان در این سالن‌ها می‌تواند بستر شناسایی و رشد استعدادهای جوانان را فراهم کند.

ارسال نظرات