خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: وزیر امور اقتصادی و دارایی در آیین افتتاح طرح های عمرانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، با تاکید به اینکه امسال باید همه تلاش های متمرکز تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب باشد، گفت: با اجرای دقیق سیاست های رهبری می توان بر مشکلات فائق آمد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۲۱
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی طیب نیا با بیان اینکه نباید مباحث حاشیه ای بر اولویت های کاری تاثیر بگذارد، افزود: این وظیفه مسئولان است که از همه توان، دانش و تخصص خود برای اعتلای ایران اسلامی استفاده کنند.

وی نیروی انسانی هر کشوری را ارزشمندترین سرمایه آن کشور عنوان و بیان کرد: زمانی تجهیزات به عنوان عامل پیشرفت معرفی می شد ولی امروز همه به این عقیده رسیده اند که عامل انسانی مبنای اصلی توسعه است.

طیب نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیات قرآنی، تزکیه را مقدم بر تعلیم دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم انسان هایی دانشمند و عالم بر مبنای ارزش های اسلامی تربیت کنیم، وجود این عامل انسانی رمز اصلی پیشرفت کشور خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: در نظام آموزشی کشور انسان های تربیت شوند که مجهز به علم روز و در خدمت ارزش های والای اسلامی باشند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، تبریز را در تاریخ کشور به عنوان سمبل و الگو معرفی و خاطرنشان کرد: تبریز و منطقه آذربایجان در تاریخ تحولات کشور و در دوره های مختلف از عزت و شرف و دستاوردهای انقلاب دفاع و حراست کردند.


در پایان این آیین، 65 طرح عمرانی، آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به صورت همزمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسال نظرات