خبرهای داغ:
مراسم افتتاح شرکت داروسازی بوعلی‌دارو که تولید دارو با استفاده از طب سنتی و اسلامی در تلفیق با علوم جدید را دنبال می‌کند با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۳۸۵۵
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
شرکت تولید دارو با استفاده از طب سنتی و اسلامی افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  علی لاریجانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه شرکت داروسازی بوعلی داروی استان قم با اشاره به جایگاه ابوعلی سینا در علم پزشکی اظهار کرد: طب امروز از طب قدیم جدا نبوده و همان استمرار طب سنتی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ویژه‌ای نسبت به طب سنتی وجود دارد، گفت: البته این در شرایطی است که بسیاری از بیماری‌ها با روش‌های متعارف کنونی قابل درمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص طب سنتی یادآور شد: استفاده از دستاوردهای طب سنتی امری مطلوب است و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه پزشکی دارای ظرافت‌های خاص خود است خاطرنشان کرد: بین طب سنتی و طب جدید نزاعی در بین نیست و می‌توان گفت که طب جدید استمرار همان طب سنتی و قدیمی است.

لاریجانی با بیان اینکه عصاره بسیاری از داروهای شیمیایی نیز از گیاهان گرفته شده است، گفت: نباید در استفاده از گیاهان دارویی شاهد افراط و تفریط باشیم چرا که ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد.

وی با اشاره به افتتاح شرکت بوعلی‌دارو در خصوص طب سنتی اضافه کرد: امیدواریم که در عرصه احیای طب سنتی و اسلامی این شرکت بتواند به موفقیت لازم دست یابد.

شایان ذکر است شرکت بوعلی دارو تهیه دارو با استفاده از طب سنتی در تلفیقی با دستاوردهای جدید علمی را دنبال می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها