رئیس سازمان بسیج مستضعفین با طعنه زدن و نادرست خواندن شعارهای سیاسیون در مورد حمله آمریکا به ایران گفت: عده‌ای می‌گویند که ما خطر جنگ علیه ایران را برداشتیم اما این فقط شعار است.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۲۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی در جمع بسیجیان شهرستان خوی با اشاره با ساده‌‌زیستی و خدمتگزاری دولت شهید رجایی اظهار داشت: شیرینی کار کابینه دکتر باهنر هنوز در زبان مردم مانده و از خداوند می‌خواهیم که بار دیگر چنین دولتی بر سرکار بیاید که به‌دور از اشرافیت، دلسوز مستمندان، خودباور و دشمن‌ستیز بوده و از همه مهمتر ولایت‌مدار باشد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در تبیین مراحل انقلاب بیان کرد: انقلاب اسلامی پنج مرحله دارد که اولین آن درهم‌شکستن طاغوت و بعد استقرار حاکمیت دینی است که پیموده شده و در حال حاضر در مرحله سوم یعنی تحقق دولت اسلامی هستیم که با عبور موفقیت‌آمیز از آن به مراحل تحققق جامعه اسلامی و تمدن بزرگ اسلامی می‌رسیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری اهمیت تربیت نیروهای انقلابی افزود: پیاده‌کردن اسلام و ساخت حکومت اسلامی و جامعه اسلامی بدون تربیت نیروهای تراز و الگو غیر ممکن است چرا که اسلام یک فرمول ریاضی نیست، بلکه باید ابتدا اسلام را در خود فرد پیاده کرد و مطمئنا افرادی که خانه‌های مجلل دارند، خوردوهای گران‌قیمت سوار می‌شوند، فرزندانشان همواره سفر خارج از کشور می‌روند، مقاصد سفرهایشان به نقاط خوش آب و هوا است و دیگر اعمال اشرافی دارند نمی‌توانند اسلام را پیاده کنند.

وی با اذعان به بذل و بخشش‌های قبیله‌ای تصریح کرد: 20 سال قبل افرادی در کابینه خود هدیه 30 میلیون تومانی می‌دادند، در شهرداری تهران سکه‌های طلا را همچون معاویه در تنگ‌های بلور گذاشته و به افراد تعارف می‌کردند، خدا بانیان این خیانت بزرگ را لعنت کند.

نقدی با اشاره به دارالمومنین بودن خوی گفت: در شهری همچون خوی که 1008 شهید دارد باید سخن از کادرسازی و تربیت نیروی ارزشی کرد چرا که مملو از ایمان و ارزش‌های انقلابی بوده و باید بعد از این با تربیت نیروهای ارزشی برای خدمت به کشور و انقلاب تلاش کند.

وی با یادآوری به توطئه‌های ضد‌انقلاب بیان کرد: در تهران عده‌ای در باند موسوم به مدلینگ پول می‌گرفتند که با آرایش خاص و پوشیدن لباس‌های نامناسب بی‌بندوباری را ترویج کنند و یا در مناطق نزدیک به مرز ایران کارخانه‌های تولید مشروبات الکلی ساخته شد تا آن‌ها را به ایران قاچاق کنند که حتی هزینه آنها را در صورت عبور موفقیت آمیز از مرز به کارخانه پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تشریح فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینکه مواد مخدر توطئه آمریکاست اظهار داشت: مواد مخدر در کشور‌های دیگر گران‌تر از ایران است بعلاوه قاچاق آن به دیگر کشورها خیلی آسان‌تر از ایران است و حتی در ایران مجازات اعدام دارد اما با این همه اغلب مقاصد مواد مخدر به سوی ایران است و این نشان‌دهنده توطئه آمریکا است به ویژه اینکه بعد از اشغال افغانستان تولید مواد مخدر چند برابر شده است.

وی در تبیین دلیل منطقی برای نابودی اسرائیل تا سال 2025 تصریح کرد: 35 سال پیش آمریکا در تهران بود و نیز تا چند سال قبل در عراق بود اما حالا نیست؛ اسرائیل  در سال 1981 بیروت را تصرف کرد ولی هم‌اکنون توان نفوذ به جنوب لبنان را هم ندارد و بارها هم از مقاومت فلسطین شکست خورده ‌بعلاوه هم اکنون انقلاب اسلامی توانسته حوزه نفوذ خود را حتی در بحرین و یمن و شمال آفریقا به ویژه ‌نیجریه گشترش بدهد که با یک حساب و کتاب ساده از قدرت مقاومت، می‌توان فهمید که اسرائیل سال 2015 را نخواهد دید.

نقدی افزود: صدام ملعون بیشترین و بدترین جنایت‌ها را در حق عراقی‌ها انجام داد و حتی به اذعان خود مجاهدین عراقی با چرخ‌گوشت انسان مخالفانش را به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل می‌رساند و با همین حساب بود که آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که با حمله به عراق مردم به هواداری آن خواهند پرداخت ولی نتیجه آن شد که با دادن تلفات انسانی و مالی و نیز بدنامی از عراق خارج شدند چرا که مردم عراق در خیابان "شعار مرگ بر آمریکا" را سر‌ ‌می‌دادند.

وی با طعنه زدن و نادرست خواندن شعارهای سیاسیون در مورد حمله آمریکا به ایران گفت: عده‌ای می‌گویند که ما خطر جنگ علیه ایران را برداشتیم اما این فقط شعار است چرا که دیگر آمریکا آن کشور ابرقدرت قبلی نیست و دیگر رمقی برای جنگ برایش باقی نمانده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خاطرات عبدالمجید مجیدی رئیس سازمان بودجه و برنامه پهلوی گفت: در قبل از انقلاب تحقیر ایرانیان به حدی بود که یک کارمند سفارت آمریکا به دکتر مجیدی پیشنهاد وزارت می‌داد.

ارسال نظرات