خبرهای داغ:
فرماندار و مسئولان ادارت سنقر و کلیایی در سومین روز از هفته دولت با حضور در دفتر امام جمعه این شهر؛ با وی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۷۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، امام جمعه سنقر و کلیایی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان تبریک گفت.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری گفت: امام (ره) و شاگردان ایشان شهیدان رجایی و باهنر ثابت کردند که انسان در اوج قدرت می تواند سالم زندگی کند.
وی با بیان اینکه کرمانشاه استان مقاوم است و در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادگی کرد گفت: شهید رجایی با تحمل سختی های فراوان، روحیه مقاومت را به نظام اسلامی ایران هدیه داد.
امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: بزرگترین درسی که از شهیدان رجایی و باهنر باید بگیریم مقاومت و ایستادگی است.
حجت الاسلام برقراری افزود: امروز هم در عرصه اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار دهیم و با توجه به اینکه دشمن به دنبال این است که روحیه مقاومت را از ما بگیرد بایستی با بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های فراوانی که در اختیار داریم در مقابل همه تهدیدهای دشمن بایستیم.
وی با تاکید بر بومی سازی اقتصاد مقاومتی گفت: باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان ظرفیتی دانست که به برکت آن، جوان تحصیل کرده امروزی بداند که اشتغال فقط کار دولتی و پشت میز نشینی نیست.
امام جمعه سنقر و کلیایی اظهار داشت: محور وحدت در نظام اسلامی ولی فقیه است و آنچه که عامل وحدت است کلمات گهربار مقام معظم رهبری است.
فرماندار سنقر و کلیایی نیز با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی برخوردار است؛ گفت: در کنار این توانمندی ها، کم و کاستی هایی نیز در حوزه های مختلف نظیر کشاورزی و تولیدی و بیکاری جوانان که موجب مهاجرت آنها شده وجود دارد.
یاور محمدی؛ وجود این مشکلات در شهرستان را برای مسئولان آزار دهنده دانست و گفت: وظیفه ما به عنوان خادمان شهرستان، تلاش برای ایجاد آرامش فکری و روانی و معیشتی و ایجاد انگیزه ادامه حیات برای مردم است.
وی تمامی مسئولان شهرستان را به عنوان مجموعه ای دانست که هرکدام نقش های متفاوتی دارند و به تنهایی هیچ کدام از آنها قادر به رفع مشکلات موجود نخواهند شد.
فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه نگاه دولت، نگاه اعتدال، خردمندی، تدبیر و امید آفرینی است گفت: با تعامل، همکاری و ایجاد انسجام و با در اولویت قرار دادن کارهای بزرگتر نسبت به امور ریزتر، فضای امیدواری و پیشرفت در شهرستان فراهم خواهد شد.
محمدی اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی فراوان در سال گذشته پروژه های قابل توجهی در حوزه های مختلف این شهرستان اجرا شده که در این ایام هفته دولت شاهد به بهره برداری رسیدن آنها هستیم.
حضور مسئولان در مزار شهدای شهرستان و ادای احترام نسبت به مقام شامخ شهیدان گرانقدر با قرائت فاتحه و تقدیم شاخه های گل و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده شهید دولت شهید باقری از دیگر برنامه های سومین روز از هفته دولت در سنقرو کلیایی بود که با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان ادارات ذیربط برگزار شد.
ارسال نظرات