خبرهای داغ:

ساختمان جدید کانون بازنشستگان سپاه کنگاور به بهره برداری رسید

ساختمان جدید کانون بازنشستگان سپاه کنگاور با حضور مسوولان محلی و با 260 میلیون ریال اعتبار روز چهارشنبه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۳۹۸۶
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، فرمانده سپاه ناحیه کنگاور در این آیین با بیان اینکه امروز برای رفع مشکلات بازنشستگان وحدت نظر ایجاد شده، گفت: نظام و دولت برای رفع مشکلات حقوقی این قشر، مسئولیت اساسی دارند.
سرهنگ علی حیدرنژاد ادامه داد: نسبت به بازنشستگان غفلت هایی اتفاق افتاده که باید جبران شود چرا که این قشر جوانی خود را در عرصه نظم و امنیت کشور فدا کرده اند.
وی با اشاره به شعار سال، اقتصادی مقاومتی و اقدام و عمل، در ساخت این ساختمان، صرفه جویی به عمل آمده است، افزود: با احتساب هزینه های برآورد شده برای ساخت این ساختمان و با صرفه جویی در هزینه ها، با مبلغ 260 میلیون ریال، به پایان رسیده است.
حیدرنژاد در ادامه اظهار داشت: زمانی که انسان به سن بازنشستگی می رسد، از یک سو توقعات او بیشتر و از سوی دیگر نیرو و توانش کمتر می شود.
وی افزود: یک انسان بازنشسته توقع داشتن آرامش نسبی در زندگی، احترام و تکریم و تسهیل در امور خود را از اجتماع و خانواده دارد که در جامعه اسلامی باید به این موارد توجه ویژه داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور تصریح کرد: همان طور که پیامبر مکرم اسلام (ص) فرمود احترام به مسلمان سالخورده، احترام به خداوند است و ما نیز باید در راستای احترام به آنان و تسهیل امور خدماتی آنان از قبیل تردد به مراکز خدمات بازنشستگی تمهیدات ویژه ای را در نظر گیریم.
گفتنی است کانون بازنشستگان کنگاور یک هزار و 200 نفر عضو دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار