خبرگزاری بسیج: محله 10 دستگاه بخش خیر آباد ورامین فاقد امکانات رفاهی است و مردم این منطقه خواستار توجه جدی مسئولان به روشنایی معابر، اسفالت کوچه ها و ایجاد پارک برای سرگرمی و تفریح کودکان و جوانان هستند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۱۴
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ خیرآباد بعد از بخش باقر آباد و منطقه پوئینک و در ابتدای حوزه استحفاظی ورامین قرار دارد. جمعی از مردم این منطقه در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار داشتند: حدود 300 خانوار در این محله زندگی می کنند که اغلب آنها از اقشار کارگر و ضعیف جامعه هستند. بر اساس این گزارش، در هر کوچه ی محله 10 دستگاه، 6 تیر چراغ برق وجود دارد که از این تعداد فقط یک تیر چراغ برق روشنایی دارد و بقیه خاموش هستند که به علت خاموشی کوچه و تاریکی معابر، تردد زنان و دختران در ساعات شب نگرانی هایی برای خانواده ها بوجود آورده است. همچنین به علت فرسوده و قدیمی بودن آسفالت کوچه ها و وجود چاله ها و کنده کاری هایی که بر اثر حفاری ادارات و شرکت های مختلف ایجاد شده، اغلب اوقات افراد سالمند و کودکان در تاریکی شب زمین می خورند و دچار حادثه می شوند.

این محله هیچ فضای سبز و پارک برای بازی و سرگرمی بچه ها ندارد؛ قطعه زمینی به مساحت 3000 مترمربع که روبروی دبیرستان آزادگان قرار دارد، از 20 سال پیش برای ساخت فضای سبز اختصاص داده شده است اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای احداث آن صورت نگرفته و بچه ها در این زمین خاکی بازی می کنند که از لحاظ بهداشتی و امنیتی فاقد استانداردهای لازم است و فاضلاب های خانگی هم در حاشیه این منطقه رها شده و بهداشت مردم را به خطر انداخته است. خیابان معرفت نیز پاوتوق فروشگاه های ضایعاتی شده که برای اهالی مزاحت ایجاد می کند.    

 

ارسال نظرات