خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

دولتمردان باید از شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: دولتمردان باید از شهیدان رجایی و باهنر در خدمات رسانی الگو بگیرند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۲۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، ماموستا ملا محمد محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد شافعی کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از این دو شهید بزرگوار به عنوان دو خدمتگزار مردم نام برد و تاکید کرد: دولتمردان باید این دو شهید والامقام را الگو و نمونه در خدمات رسانی قرار دهند.
وی در ادامه بر همکاری و هم افزایی هرچه بیشتر مردم با دولت در جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر به ملت تاکید کرد و گفت: همکاری مردم با دولت زمینه کار و تلاش بیشتر برای دولتمردان را فراهم می کند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه؛ همچنین از وجود امنیت پایدار در کشور و بخصوص استان مرزی کرمانشاه قدردانی کرد و با تشکر از بانیان تامین امنیت از مردم خواست با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در جهت حفظ و تقویت این امنیت همکاری بیشتری داشته باشند.
ماموستا محمدی در ادامه خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت روز مساجد به اهمیت مسجد در دین مبین اسلام به عنوان یکی از پایگاه های مهم نام برد و گفت: مسلمانان باید در جهت حفظ مساجد به عنوان پایگاه مهم دین مبین اسلام اهتمام ورزند.
او همچنین از مسجد الحرام، مسجد النبی (ص) و مسجد بیت المقدس به عنوان سه مسجد مقدس از نگاه خداوند متعال نام برد و افزود: به جا آوردن نماز دراین سه مسجد، ثواب فراوانی به نسبت سایر مساجد دارد.
ارسال نظرات