حجت الاسلام طالبیان گفت:ساده زیستی، خدمت صادقانه به مردم و تبعیت از ولایت از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر است و باید این ویژگی ها همواره مورد توجه مسئولان و دولتمردان قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۳۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر با اشاره به اینکه پذیرش ولایت اهل بیت به سعادت منجر خواهد شد گفت: معنای اول ولایت اهل بیت به معنای دوستی می باشد، معنای دوم به معنای پیشوا واینکه اهل بیت را به عنوان مرجع دینی پذیرفت و سوم به معنای پذیرش ولایت سیاسی اهل بیت می باشد.

حجت الاسلام طالبیان داشتن محبت به غیر از اهل بیت را نشانه ظلم به خدا دانست و افزود: ظلم خدا به این معناست که به اولیای خدا ظلم کرده باشیم.

امام جمعه اشکذر با گرامیداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر و هفته دولت افزود: ساده زیستی، خدمت صادقانه به مردم و تبعیت از ولایت از خصوصیات شهیدان رجایی و باهنر است و باید این ویژگی ها همواره مورد توجه مسئولان و دولتمردان قرار گیرد.

وی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای توجه به حل مسایل و مشکلات مردم دانست و بیان کرد: این ایام فرصت مناسبی است تا دولتمردان با توجه و تکیه بیشتر بر امکانات و ظرفیت های موجود کشور بتوانند در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه و توسعه میهن اسلامی قدم بردارند.

خطیب نماز جمعه اشکذر به دیدار مقام معظم رهبری با دولتمردان به مناسبت هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: معظم له در این دیدار توصیه هایی بر اهمیت مولفه هایی نظیر اقتصاد مقاومتی ، علم و فناوری، امنیت کشور، فرهنگ ، سیاست خارجه و فضای مجازی داشتند.

حجت الاسلام طالبیان به توجه ویژه مقام معظم رهبری به دغدغه‌های فرهنگی پرداخت و تاکید کرد کرد: بی توجهی به فضای مجازی باعث می شود تا جوانان ما در فساد و تباهی گرفتار شوند و باید هشدار های مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگی کشور را جدی گرفت و مسئولان، مردم و نخبگان فرهنگی باید این هشدارها را در راستای بهبود وضعیت فرهنگی کشور به کار گیرند.

ارسال نظرات