فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد:

ضرورت حمایت اصناف برای تولید لباس هایی با ظاهر اسلامی و متناسب برای فرد مسلمان

سردار استاد حسینی گفت: حضور صنف پوشاک را در صحنه امری ضروری است و در این کشور باید لباس هایی تولید شود که ظاهر اسلامی داشته باشد و متناسب برای مسلمانان باشد.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۷۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز در جمع مسئولین اصناف استان البرز اظهارداشت:اصناف یکی از پشتیبانان اصلی نهضت حضرت امام خمینی (ره) و از بازوان بزرگ انقلاب هستند.

وی مجاهدت در راه خدا را تنها در جبهه های نبرد با دشمن دانست وگفت: ما در نبردی همه جانبه از جمله اقتصادی، روانی، فرهنگی، سیاسی با دشمن هستیم و همه جانبه با او نبرد میکنیم و امروز در صنف پوشاک اگر تنظیم بازار را برعهده نگیریم و صفت حبیب الله که خداوند به ما داده است نباشیم ممکن است به مشکل بر بخوریم.

سردار استاد حسینی با اشاره به جهد و تلاش مجاهدان در همه زمینه ها برای مقابله با مکر دشمنان تصریح کرد: هر کسی امروز قدمی بردارد که نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند باشد او مجاهدت کرده است.

فرمانده سپاه امام حسن کجتبی(ع) استان البرز عدم وابستگی به آمریکا را بهترین راه مبارزه با او دانست و گفت: مبارزه با آمریکا یعنی کاری کنیم که وابسته آمریکا نباشیم، که آمریکا بتواند غلطی کند، که نمیتواند .

وی گفت: اصناف بهترین مدافعان و مجاهدان انقلاب و نظام  است و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری که تولید ملی و ایرانی با جنس مرغوب را از ما انتظار دارد، صنف پوشاک می تواند گام های موثر در ایجاد تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی بردارد.

استاد حسینی تاکید کرد: حضور صنف پوشاک را در صحنه امری ضروری است و در این کشور باید لباس هایی تولید شود که ظاهر اسلامی داشته باشد و متناسب برای مسلمانان باشد.

فرمانده سپاه استان البرز با ابراز تاسف از اجناسی که در بازار پوشاک فروخته می شود اظهار داشت: متاسفانه بازاری که اجناس متناسب با مومنین در آن باشد وجود ندارد و باید فکری در این زمینه شود و بازاری ایجاد شود که کالاهای متناسب تولید شود.

وی گفت: اگر بازار چه ای ایجاد شود و خیاط ها لباس های متناسب با مشتریان از قبیل مانتو و چادر تولید کنند کار بسیار بزرگی در راستای ایجاد پوشاک اسلامی شده است که برای این شهر از ملزومات محسوب می شود.


انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار