خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه سراب در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: خدمات انجام شده و عملکرد دولتمردان باید در هفته دولت به مردم اطلاع رسانی شده و مشکلات و اقدامات دیگر پیگیری شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۸۱
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی با گرامیداشت هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان، اظهار کرد: این دو شخصیت بزرگ زندگی خود را براساس ایمان و تقوا پیش برده و در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند.
وی، با تشریح وظایف دولت اسلامی، عدالت، رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم، از میان بردن فاصله طبقاتی، ایجاد امنیت و ثبات، حفاظت از حقوق مردم و بیت المال را بخشی از این وظایف برشمرد.
حجت الاسلام اکرمی با شاره به دیدار اخیر اعضای هیئت دولت با رهبر فرزانه انقلاب، تاکید کرد: اگر به رهنمودهای رهبری، ظرفیت ها و داشته های کشور به ویژه اقتصاد مقاومتی توجه بیشتری شود، می توان در شرایط بهتر و مناسب تری قرار گرفت.
امام جمعه سراب با توجه به اقدام های دولت در بخش بهداشت و درمان، افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت گام های ارزنده و چشمگیری برداشته شده که امیدواریم این طرح به اهداف مورد نظر برسد.
وی تلاش دولت در ایجاد امنیت در جامعه را جهاد گونه خواند و تصریح کرد: با توجه به وجود نا امنی در منطقه، ایران اسلامی با تلاش دولتمردان و نیروهای امنیتی و انتظامی به جزیره امن تبدیل شده است.
خطیب جمعه سراب با اشاره به روز بانکداری اسلامی، برتحقق بانکداری بدون ربا در کشور تاکید و بیان کرد: با وجود اینکه قانون بانکداری بدون ربا در سال 1362 به تصویب رسیده ولی مردم هنوز در انتظار فعالیت های بانکی و اقتصادی خارج از ربا هستند.
وی با توجه به دستورات دینی برای پرهیز و مقابله با ربا در جامعه اسلامی، بیان کرد: استفاده از ربا، ریشه برخی مشکلات و گرفتاری هاست.
وی همچنین از مردم خواست تا تسهیلات دریافتی خود را به موقع پرداخت کرده و در گردش منابع مالی کمک کنند .
اکرمی بر تشویق و حضور جوانان نخبه در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی در مساجد تاکید کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها