خبرهای داغ:
امام جمعه گلپایگان

جامعه اصناف روحیه بسیجی و انقلابی گری خود را حفظ کند

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد:جامعه اصناف باید همچون گذشته روحیه انقلابی گری خود را حفظ کند و همچون گذشته با سود پاک به انقلاب کمک کند.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۹۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان به نقل از دیار عالمان، امام جمعه گلپایگان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز بسیج اصناف، با اشاره به نقش پررنگ اصناف در پشتیبانی جبهه های نبرد در  هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: اصناف امروز نیز می توانند همچون گذشته با گران نکردن اجناس و سود پاک به انقلاب کمک کنند.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی با بیان اینکه جامعه اصناف باید همچون گذشته روحیه انقلابی گری خود را حفظ کند، افزود: اصناف باید روحیه بسیجی خود را حفظ کنند و در کنار کار خود به مستضعفان کمک کنند و در خدمت مردم باشند.

خطیب نماز جمعه گلپایگان در ادامه تصریح کرد: نه تنها ایران بلکه جهان اسلام نیاز به اقتصاد مقاومتی دارد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت آن عنوان کرد: امروز تمام کارگزاران نظام اذعان دارند اگر بخواهیم به اقتصاد پویا دست یابیم راه علاج ما اقتصاد مقاومتی است.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: دولت باید اقتصاد مقاومتی را در رأس تمام امور خود قرار دهد.

وی در ادامه گفت: دولت باید تا روز آخر و زمان انتخابات در رفع گره گشایی از ملت و عملی شدن اقتصاد مقاومتی تمام کوشش خود را بکند.

خطیب نماز جمعه افزود: حمایت های همواره رهبر کبیر انقلاب از دولت نشان دهنده لزوم حفظ و یکپارچگی برای حل مشکلات کشور است.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به روز بانکداری بدون ربا تصریح کرد: ربا یکی از بزرگترین آسیب های جامعه توحیدی است که با ورود به هرجامعه و خانواده ای آن را به تباهی می کشد.

حجت الاسلام اسماعیلی از کارمندان بانکی در خواست کرد قراردادها را با فرصت بیشتر، تحت اختیار مشتریان قرار دهند تا با دقت توسط افراد مطالعه شود.

وی تأکید کرد: بانکداری بدون ربا باید صد درصد مطابق با شرع اسلامی باشد.

امام جمعه گلپایگان با بیان لزوم هوشیاری کشورهای اسلامی و یکپارچگی آنان در زمینه مقابله با تکفیری ها عنوان کرد: سازمان ملل به عنوان یک مزدور در خدمت داعشی ها قرار گرفته است.

خطیب نماز جمعه شهرستان افزود: ما می بینیم هرگاه تکفیری ها شکست سنگینی می خورند پرچم سفید سازمان ملل به نشانه آتش بس بالا می رود.

وی در پایان یادآور شد: امروز تمام جریان های تکفیری که در سوریه و عراق جمع شدند رو به نابودی هستند و شاهدیم که آخرین میخ بر تابوت تکفیر و داعش در حال کوبیده شدن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار