در چهارمین روز از هفته دولت:

افتتاح 5 پروژه آب رسانی در شهرستان چرام

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب روستایی استان اظهار کرد: 5 پروژه آب رسانی در شهرستان چرام در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۰۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج عصر امروز در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار چرام، مدیرکل امور اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، پروژه آبرسانی به امامزاده محمود(ع) بخش سرفاریاب چرام افتتاح شد.

جهانگیر احسانی در حاشیه افتتاح این پروژه با اشاره به پروژه‌های آب رسانی در شهرستان چرام، اظهار کرد: 5 پروژه آب رسانی در شهرستان چرام در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد، اضافه کرد: آب رسانی به پشته زیلایی، آب رسانی به امامزاده محمود و پروژه آب رسانی القچین ـ فشیان از جمله این پروژه‌ها هستند.

وی با اشاره به مشخصات پروژه آب رسانی به امامزاده محمود(ع) و با بیان اینکه این پروژه از محل ایستگاه پمپاژ تنگ دنا تامین می‌شود، عنوان کرد: محل تامین اعتبار پروژه از ماده 180 و دو درصد نفت بوده است.

احسانی، ابراز کرد: از آنجا که ماده 180 تحقق پیدا نکرد و از طرفی این روستا جز مجتمع آب رسانی پشته زیلایی و سرفاریاب هست بخشی از اعتبارش از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شد.

این مسئول، مبلغ اعتبار پروژه آب رسانی به امامزاده محمود(ع) را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: حجم عملیات پروژه اجرای 4 کیلومتر خط انتقال 3 اینچ گالوانیزه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار