امام جمعه لنده:

خروج لنده از بن بست مهمترین پروژه دولت باشد

امام جمعه لنده گفت: مردم شهرستان لنده خواستار اتصال جاده ارتباطی به خوزستان هستند که این امر تنها راه خروج شهرستان از بن بست و انزوا است.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۱۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: یاد خدا موجب افزایش تقوا می‌شود و مؤمنان باید در همه شرایط و احوال به یاد خدا و امام عصر(عج) باشند.

امام جمعه لنده در ادامه به 23 ذالقعده اشاره کرد و افزود: زیارت امام رؤف یکی از آرزوهای مسلمانان و به خصوص شیعیان بوده که در این زمینه در آیات و روایات بسیار بر آن تأکید شده است.

محمودی‌اصل تصریح کرد: برخی از مردم بنا به مقتضیات مکانی و زمانی نمی‌توانند به زیارت امام رضا(ع) بروند به همین منظور زیارات ازبعید و از قریب مورد تأکید قرار گرفته که ره کسی می‌تواند با قرائت این ادعیه و زیارت صواب زیارت حضور در مرقد مطهر آن امام را نصیب خود کند.

وی در ادامه با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) به سالروز انفجار در حرم امیرالمؤمنین(ع) و شهادت آیت‌الله سید محمدباقر حکیم اشاره کرد و یادآور شد: استکبار جهانی و دشمنان اسلام و شیعیان با همراهی نوکران افسار گسیخته خود در منطقه وقتی اهداف و منافع خود را در خطر می‌بینند اقدامات تروریستی و جنایات دیگر را انجام می‌دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده خاطرنشان کرد: ترور علما و روحانیون برجسته شیعه و افراد مؤثری که می‌توانند انقلابی را رهبری و مانع ظلم و ستم و سلطه استکبار شوند اقدامی است که دشمنان اسلام و مسلمانان در جامعه جهانی انجام می‌دهند.

محمودی‌اصل ادامه داد: دشمنان اسلام باید بدانند که ترور علما و روحانیون نه تنها آنها را به آرزویشان نمی‌رساند بلکه شهادت این علما و بزرگان چراغ راهی برای شروعی مجدد برای نابودی خودشان خواهد بود.  

وی با تاکید بر اینکه فریاد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت‌های مسلمان با کشتار خاموش نخواهد شد بلکه طنین‌اندازتر می‌شود در ادامه به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصت و بستر مناسبی برای بیان اهداف دولت‌های اسلامی و بسترسازی برای رشد و پیشرفت کشور خواهد بود.

امام جمعه لنده با اشاره به نامگذاری 8 شهریور به عنوان روز مبارزه با تروریسم افزود: تعریف استکبار جهانی از تروریسم و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود را شامل نمی‌شود بلکه کشورهایی همچون ایران و حزب‌الله لبنان که خود متولی مبارزه با استکبار و تروریسم هستند را در بر می‌گیرد.

محمودی‌اصل با بیان اینکه دنیا اهداف پلید استکبار را شناخته و در مقابل آنها خواهد ایستاد ادامه داد: داعش یکی از جنایات بزرگ استکبار در حق بشریت بوده که به دنبال تحقق اهداف استکبار در منطقه و کشورهای اسلامی است.

وی خطاب به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران از دولتمردان خود ایستادگی مقتدرانه و خالصانه و شجاعانه بدون انعطاف در مقابل دشمنان را خواهانند.

امام جمعه لنده در ادامه به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف در هفته دولت اشاره کرد و افزود: خروج شهرستان از بن بست و انزوا مهمترین پروژه‌ای است که می‌تواند در هفته دولت با تصویب راه ارتباطی لنده به خوزستان از تشان عملیاتی و خبرهای خوشی به مردم داده شود.

محمودی‌اصل به دیدار رئیس جمهور و اعضای دولت با رهبر معظم انقلاب اشاره و تصریح کرد: دولتمردان باید نقشه راهی که رهبر معظم انقلاب در این دیدار برای آنها ترسیم نموده‌اند را چراغ راه خود قرار داده در این راه هفت اولویت مطرح شده از سوی رهبری پیگیری و به نتیجه برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار