خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسمی گفت: از روز عید فطر که رهبر معظم انقلاب حقوق های نامتعارف را هجوم به ارزش ها خوانده و خواستار برخورد شدند، مردم چشم‌انتظار برخورد صریح با این افراد هستند.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بادرود، امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر برخورد با نجومی بگیران، اظهار کرد: از روز عید فطر که رهبر معظم انقلاب حقوق های نامتعارف را هجوم به ارزش ها خوانده و خواستار برخورد شدند، مردم چشم‌انتظار برخورد صریح با این افراد هستند.

حجت الاسلام علیرضا قاسمی با طرح این سوال که چرا کشتی‌های قاچاق به‌راحتی پهلو می‌گیرند، افزود: ورود کالای قاچاق یعنی بیکاری و نابود شدن تولید ملی و وارد شدن خسارت به کشور، مردم از دولتمردان انتظار دارند در این مورد اقدام عملیاتی انجام داده و گزارش دهند.

وی ضمن گرامیداشت ۸ شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: دولتمردان بدانند که ملت انقلابی و شهیدپرور هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهند احدی به این نظام خیانت کرده و از ارزش‌های نظام و انقلاب عدول کند؛ باید با خائنان و به خصوص تطهیرکنندگان چهره منافقان برخورد انقلابی صورت گیرد.

خطیب جمعه بادرود ادامه داد: دولتمردان باید مشکلات مردم را حل کنند؛ در دولت جمهوری اسلامی یکی از حقوق مردم این است که دولت باید در راه حل مشکلات آن ها حرکت کند، ما این حرکت را در زمان طاغوت نداشتیم؛ انتظار می رود رویه حمایت از مردم با قدرت ادامه یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در مورد المپیکی ها، بیان کرد: این پیام چند نکته مهم و کلیدی در آن نهفته بود که شادی ملت پس از مدال‌آوری قهرمانان، حفظ حجاب و درخشش ورزشی بانوان و قدر دانستن ورزشکاران از جمله آن ها بود.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه باید ارزش سکوت را بشناسیم، تصریح کرد: به فرموده امام رضا (ع) سکوتی فضیلت دارد که به هنگام باشد؛ سکوت یکی ار راه های حکمت و نشانه فهم و بردباری است.

وی با بیان اینکه مراد از سکوت و خاموشی خودداری از سخنان حرام و نامشروع است، خاطر نشان کرد: مومنان برای آسیب زدایی از زبان باید به آثار و خطرات ناشی از زبان، چه در گفتار و چه در هنر توجه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها