گردهمایی حلقه های خاص صالحین عصر روز جمعه 5 مرداد در پایگاه شهید باکری برگزار گردید که 9حلقه خاص در این برنامه شرکت داشتند.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۳۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ گردهمایی حلقه های خاص صالحین عصر روز جمعه 5 مرداد در پایگاه شهید باکری برگزار شد.

حسن خیری فرمانده پایگاه شهید باکری هدف از این برنامه را انسجام متربیان صالحین عنوان کرد و افزود: کارگروه آموزش پایگاه به دنبال اجرای برنامه ها بصورت گروهی و کلی می باشد.

در این برنامه پس از تلاوت قرآن برادر مهدی بهنام به عنوان مربی و سرگروه مطالبی را برای متربیان عنوان کردو متربی بسیجی ابوالفضل  رشیدی، آثار و فواید حضور خود در حلقه های صالحین را برای دیگر متربیان بیان نمود.

شهریارشاهمردی  جانشین پایگاه شهید باکری ابتدا به اهمیت و ماهیت شجره طیبه صالحین پرداخت و در مورد چگونگی سازماندهی حلقه ها در پایگاه و نحوه فعالیت متربیان در حلقه ها مطالبی را بیان داشت، و از برنامه های اجرا شده ودر دستور کار اجرای کارگروه آموزش گزارشی برای متربیان ارائه نمودند و پس از تشریح طرح کارت صالحین کلیاتی در موردنحوه  فعالیت بسیجیان در حلقه ها بیان کردند.

شاهمردی مهمترین هدف و برنامه شورای پایگاه شهیدباکری را مبارزه با تهاجم فرهنگی در راستای بیانات مقام معظم رهبری و خدمت به بسیجیان دانست.

فرمانده پایگاه شهید باکری در پایان اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با اجرای برنامه های تربیتی، معرفتی گامی محکم در پیشبرد اهداف و برنامه های شجره طیبه صالحین در بسیج برداریم.

شایان ذکر است پس از پخش کلیپ شهدا  متربیان برای انجام فریضه نماز جماعت حاضرشدند و پس از اقامه نماز سفره احسان برای متربیان پهن گردید و درآخر این برنامه با قرائت زیارت آل یاسین به پایان رسید.

خبرنگار بسیجی: بیسیم چی



ارسال نظرات
پر بیننده ها