حسن خیری هدف صدور کارت های صالحین را تشویق و ایجاد انگیزه برای متربیان بیان کرد و گفت: این کار در راستای سازماندهی حلقه های صالحین و خدمات رسانی به متربیان حلقه های صالحین انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۳۴۱۹۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حسن خیری فرمانده پایگاه شهید باکری حوزه ۷۱۱ عماریاسر شهرستان نظرآباد گفت:متربیان حلقه های شجره طیبه، کارت صالحین دریافت میکنند.
 
وی افزود: برای متربیان حلقه های صالحین کارت صالحین که با خلاقیت کارگروه آموزش طراحی شده است و باتوجه به حساسیت و اهمیت کارفرهنگی و حلقه های صالحین کارگروه آموزش تصمیم گرفت تا برای بسیجیان کارت های صالحین صادر کند.
 
خیری هدف صدور کارت های صالحین را تشویق و ایجاد انگیزه برای متربیان بیان کرد و گفت: این کار در راستای سازماندهی حلقه های صالحین و خدمات رسانی به متربیان حلقه های صالحین انجام شده است.
 
 فرمانده پایگاه شهید باکری در خصوص خدمات کارت های صالحین به متربیان گفت: با هماهنگی های شده با حاج عادل حنیفی نایب رئیس اصناف شهرستان نظر آباد، قراربر این شد که نمونه این کارت های در صنف های مختلف ارائه شود تا بسیجیان با ارائه این کارت ها بتوانند با تخفیف ویژه از صنف های مختلف مانند پوشاک، رستوران ها، آرایشگاه ها، خدمات کامپیوتری و چاپ، طلا و جواهر، کتاب فروشی و لوازم التحریر، خوراک و...استفاده کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با مجموعه های ورزشی و تعدادی از  استخرها نیز هماهنگی جهت بهره برداری بسیجیان با کارت  صالحین انجام شده است، ان شاء الله بتوانیم با این طرح خدمت کوچکی را به بسیجیان و خانواده محترم آنها ارائه دهیم.
 
 خبرنگار بسیجی: بیسیم چی
 
متربیان حلقه های شجره طیبه، کارت صالحین دریافت میکنند 
 
متربیان حلقه های شجره طیبه، کارت صالحین دریافت میکنند 
ارسال نظرات
پر بیننده ها