خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت : آقای وزیر ارشاد آیا واقعا ارکست و کنسرت و این گونه برنامه ها مشکلات جوانان دربحث اشتغال، مسکن، ازدواج و... را حل می کند .
کد خبر: ۸۷۳۴۲۹۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام بابایی امام جمعه شهرستان فردوس درخطبه های نماز جمعه  عنوان کرد: خداوند وعده کرده است اگر جامعه تقوایی ایجاد شود و اهل زمین اهل ایمان باشند جامعه ای با برکت خواهیم داشت.

وی در خصوص مسئله مهم ازدواج گفت: ازدواج مسئله مهم ومورد تاکید شرع مقدس و پیامبر است. ازدواج مقدماتی دارد که بعضا به خاطر ناآگاهی ها مردم ازدواج هایی خودسر و بدون ملاک صورت میگیرد و پس از مدتی کوتاه نیزبه طلاق می انجامد.

بابایی تاکید کرد: جلوگیری از آسیب طلاق به ازدواج صحیح و سنت های درست باز می گردد اگر ازدواجی با مطالعه و مشاوره و مطالعه کتاب های مفید صورت گیرد موجب زندگی پایدار خواهد شد.

وی گفت: متاسفانه امروز بسیار از قوانین اسلامی فاصله گرفته ایم که نمونه آن همین مهریه های بالا و جهیزیه های سخت و تجملاتی است.

امام جمعه فردوس در ادامه گفت: بعضا در فضای مجازی بسیاری از شخصیت های خوب کشور که مورد تایید رهبری نیز می باشند را زیر سوال می برند.

حجت السلام بابایی با اشاره به درخواست آیت الله علم الهدی مبنی بر عدم برگزاری کنسرت ها وحضور ارکست در شهر زیارتی امام رضا (ع) گفت: آقای وزیر ارشاد آیا واقعا ارکست و کنسرت و این گونه برنامه ها  مشکلات جوانان دربحث اشتغال، مسکن، ازدواج و... را حل می کند که شما این چنین شخصیت علمی بزرگ کشور را در فضای مجازی به سخره می گیرید.

بابایی در بیان شخصیت والای آیت الله علم الهدی گفت: این شخصیت بزرگ همیشه مسائل را به حق و عدالت نقد می کنند  ومنشا برکات بزرگی در دانشگاه امام صادق بوده است وزیر ارشاد به رسم ادب از این مقام بزرگ عذر خواهی کند.

وی در خصوص سراهی شهید زارع نیز گفت: خوشبختانه هیچ تغییری در جغرافیا شهرستان انجام نشده است و تقسیمات کشوری تنها مربوط به وزارت کشور است و اگر مسئله باشد فرمانداری ها در جریان قرار گرفته و به مردم اطلاع خواهند داد.

امام جمعه فردوس رتبه های برتر کنکور شهرستان را سرمایه های اصلی این نظام عنوان کرد و گفت: دانش آموزان رتبه آور کنکور فردوسی سرمایه اصلی است و هیچ گاه قبول شدگان در کنکور به چراغ سبز های دشمن توجه نکنند و تحصیل در دانشگاه های بیگانه را نپذیرند و پس از تحصیل در دانشگاه های کشور خود خدمت به شهر و دیار خود را فراموش نکنند.

لازم به ذکر در پایان نمازجمعه دکتر امیر حسنخانی گزارشی سه ماهه از فعالیت های خود راد در مسجد ارائه کرد و در پایان از رتبه های کنکور سال 95 تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها