خبرهای داغ:

یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه در کنگاور برگزار شد

یادواره 9 شهید مدافع حرم استان کرمانشاه شامگاه جمعه با حضور خانواده معظم شهدا، مسوولان و مردم شهید پرور و انقلابی کنگاور در امام زاده ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۲۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین در این مراسم گفت: اگر امروز ایران اسلامی استقلال، امنیت و آزادی دارد، مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.
حجت الاسلام محمد رسول واحدی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم ثابت کردند که دفاع از اسلام حد و مرز جغرافیایی ندارد و در هر نقطه ای از جهان که ندای مظلومی بلند شود، پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) برای پاسخ به این ندا به پا می خیزند.
وی به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: به دلیل محبوبیت شهید است که خداوند برای شهید هفت خصلت بیان می کند.
در این مراسم که با مداحی مجتبی رمضانی همراه بود و کلیپ هایی از حضور مستشاری مدافعان حرم در سوریه و مصاحبه شهید مدافع حرم شهید سجاد حبیبی به نمایش در آمد.
شهیدان مهدی نوروزی، سعید قارلقی(اهل کنگاور)، صادق یاری، ابوذر امجدیان، اکبر ملکشاهی، ستار عباسی، رضا عباسی، سجاد حبیبی (اهل کنگاور) و حمزه کاظمی از استان کرمانشاه در راه دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده اند.
شهرستان کنگاور به عنوان شهر تدین و تمدن به خود می بالد که 417 شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب کرده که دو نفر از آنها از شهدای مدافع حرم هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار