مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: دانشگاه محل برگزار کنسرت و ابتذال فرهنگی نیست، ما با اصل موسیقی و تولیدات هنری مسئله نداریم و از هنر هم بهترین استفاده را خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۲۲
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش سرویس بسیج دانشجوییخبرگزاری بسیج،مسئول سازمان بسیج دانشجویی در جمع خبرنگاران در مشهد در خصوص قرار دادهای جدید نفتی و مفاسد اقتصادی گفت: یکی از برنامه هایی که مسؤلان بسیج دانشجویی سراسر کشور در نشست خط امام دنبال و بر آن تاکید کردند، مسئله مبارزه با مفاسد اقتصادی بود که به صورت جدی این را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: معتقدیم اگر به طور جدی و ریشه‌ای با مفاسد برخورد نشود به اعتقادات عمومی ضربه جدی می‌زند و لطمات جبران ناپذیری را به آینده کشور وارد می‌کند‌.

وی با بیان این نکته که مبارزه با مفاسد اقتصادی به عنوان یکی از اولویت های بسیج دانشجویی است که در دانشگاه‌ها دنبال می‌شود، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا، عدم گسترش مناطق آزاد که باب ورود کالاهای قاچاق به کشور است و قرار دادهای جدید نفتی که خلاف شرع، استقلال و قانون اساسی می باشد از جمله اولویت های بسیج دانشجویی در مبارزه با مفاسد اقتصادی می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه معتقدیم قراردادهای جدید نفتی خلاف قانون اساسی، شرع مقدس، استقلال و عزت ملی ماست گفت: این قراردادها استقلال کشور را زیر سئوال می‌برد بنابراین کاملاَ مخالف هستیم و به صورت جدی مانع از این می‌شویم که عده‌ای گشور را دو دستی تقدیم بیگانگان کنند.

گودرزی تاکید کرد: دانشجو بیدار و آگاه است و اجازه فروش کشور را به بیگانگان نخواهد داد و این مسائل را با صراحت  اعلام می کنیم که مسئولان تکلیف خودشان را بدانند و متوجه باشند، که دانشجوبان انقلابی اگاهانه منافع ملی را دنبال می کنند و  اجازه وادادگی به غرب را نخواهند داد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به این نکته که نقطه مکمل مبارزه با مفاسد اقتصادی رفع معضلات اجتماعی است، خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که در سی هفت سال گذشته عملکرد بد که توسط جریان های غیر انقلابی در کشور صورت گرفت، باعث به وجود آمدن  برخی معضلات اجتماعی در کشور شد و بسیج دانشجویی قصد دارد که از این به بعد اجازه گسترش این معضلات را ندهد و در جهت رفع آنها بر آید.

وی با تاکید بر این که برای دانشجوی بسیجی چگونگی زندگی کردن مردم، اعتیاد جوانان و فاصله طبقاتی مهم است متذکر شد: ما با ابزاری که داریم، در جهت رفع تبعیض تلاش خواهیم کرد و جهاد روشنگری و کبیر را اینگونه تعریف کردیم که به مردم؛ خائنین به کشور و اینکه چه کسانی باعث پیشرفت و چه افرادی باعث افزایش بیکاری، فاصله طبقاتی، بالارفتن سن ازدواج و امار طلاق شدن را معرفی کنیم.

گودرزی ادامه داد. بسیج دانشجویی کشور به منظور رفع معضلات اجتماعی فرهنگ سازی انجام خواهد داد و آن را به صورت جدی پیگیری می‌کند؛ اردوهای جهادی ما هم به سمت رفع معضلات اجتماعی هدایت می‌شود.

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد. این دو اقدام مکمل یکدیگرند که بسیج دانشجویی این دو را ذیل گفتمان انقلاب دنبال خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله برگزاری کنسرت در دانشگاهها اشاره داشت و بیان کرد:دانشگاه محل برگزار کنسرت و ابتذال فرهنگی  نیست، ما با اصل موسیقی و تولیدات هنری مسئله نداریم و از هنر هم بهترین استفاده را خواهیم کرد.

گودرزی در پایان افزود: ما از نشاط در دانشگاه  استقبال می کنیم اما  با ابتذال، با کنسرت ها و اردوهای مختلط و رفتارهای غیر شرعی مخالف می باشیم. دانشگاه محیط با نشاطی برای جوانان کشور است و باید نشاط در آن با گناه نباشد.


 
ارسال نظرات