خبرهای داغ:
شهریار محمدی
مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه سرپل ذهاب:
حجت الاسلام گلیاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و به خصوص آمریکای جنایتکار، به دنبال نفوذ به کشور و ضربه زدن به نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۳۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام علی گلیاری در نشست سیاسی در جمع کارکنان وظیفه و پایور سپاه ناحیه سرپل ذهاب، بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تأثیرات فراوانی در ابعاد فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در کشور و خارج از کشور داشته است، تصریح کرد: وقوع انقلاب بسیاری از افرادی را که از دور نسبت به بررسی و تحلیل آن می‌پردازند شگفت‌زده ساخته است.


مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه ناحیه سرپل ذهاب با یادآوری مشارکت و حضور گسترده احزاب، علما، اندیشمندان و اصناف مردمی در شکل‌گیری انقلاب، اضافه کرد: همین حضور چشمگیر و همسویی و وحدت تحت رهبری امام راحل عامل پیروزی انقلاب بود.

گلیاری با اشاره به نقش سه نهاد مسجد، حوزه و دانشگاه در پیروزی انقلاب اضافه کرد: این سه نهاد با پیگیری اهداف انقلاب در پیروزی آن نقش عمده ایفا کردند و امروز نیز در دنبال کردن آرمان‌های انقلاب نقش کلیدی دارند.

وی ازجمله ویژگی‌های شاخص انقلاب اسلامی ایران را توجه به دین و مذهب و قرار گرفتن زیر پرچم دین دانست و تصریح کرد: دین و مذهب از عوامل پیروزی انقلاب بود و نقش‌آفرینی علما و رهبران دینی و مراجع به‌ویژه در رأس آن امام راحل ستودنی است.


این مسئول دستاوردهای اصلی مادی انقلاب را توسعه اقتصادی و فن‌آوری دانست و متذکر شد: امروز به برکت انقلاب کشور ایران توانسته است در فن‌آوری‌های نانو، سلول‌های بنیادی و تسلیحات موشکی جزو کشورهای پیشتاز دنیا باشد.

وی در تشریح دستاوردهای معنوی انقلاب به احیای دین و قرار دادن جوانان در مسیر دین تأکید و اضافه کرد: علاوه بر این استقلال کشور از دیگر دستاوردهای مثال‌زدنی معنوی انقلاب شکوهمند ایران است؛ بطوری که بعد از ۳۷ سال کشور بدون وابستگی به هیچ کشور دیگری روی پای خود ایستاده است.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه سرپل ذهاب گفت: امروز به پاس آمادگی نیروهای مسلح دشمن راهبرد نفوذ در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را دنبال می‌کند و تلاش می‌کند با آرمان‌های انقلاب مبارزه کند.

وی با یادآوری پیروزی در توافقات هسته‌ای به پاس تلاش مجاهدان عرصه دیپلماسی و هدایت‌های رهبری اضافه کرد: امروز دشمنان اسلام بعد از برجام به دنبال نفوذ در جمهوری اسلامی هستند و به دنبال این هستند که دشمنی خود را با انقلاب و ملت ایران گسترش دهند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه سرپل ذهاب تأکید دارد: در مقابل این ترفند دشمنان لازم است مردم بصیرت داشته و در این مقطع خاص که بیش از هر زمان دیگر به وحدت و همدلی نیاز دارد از رهبری پیروی محض داشته باشند.

ارسال نظرات