9دی در این هفته طی پرونده ای به حاشیه سازی های تکراری دولتیها در بزنگاههای حساس اشاره و به همزمانی سر و صدای رسانه های دولتی برای کنسرتها و انعقاد قراردادهای جدید نفتی پرداخته است.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۳۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، شماره235ام هفته نامه 9دی امروز شنبه ششم شهریور ماه 95 روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

تیتر یک این شماره با عنوان «دعوای کنسرت برای فراموشی کرسنت» طی پرونده ای به حاشیه سازی های تکراری دولتیها در بزنگاههای حساس اشاره و به همزمانی سر و صدای رسانه های دولتی برای کنسرتها و انعقاد قراردادهای جدید نفتی پرداخته است. 

ماجرای دستگیری فرد متهم به جاسوسی که در مذاکرات هسته ای و بانکی نقش ویژه ای داشته است موضوع دیگری است که 9دی در گزارشی با عنوان «تکاپوی دولت برای انکار بازداشت عضو تیم مذاکره کننده برجام» به آن اشاره کرده است.

صفحه فرهنگ و اندیشه 9دی در این شماره ضمن تجلیل از روایت تاریخی سریال معمای شاه در به تصویر کشیدن ماجرای کودتای 28 مرداد، در گزارشی با عنوان «پنجاه سال اندیشه علما در پنجاه روز طرح ولایت» به تمجید از برگزاری دوره های طرح ولایت تحت اشراف آیت الله مصباح یزدی پرداخته است؛ همچنین در این صفحه از دکتر علی جعفری و کیوان امجدیان یادداشتهای جداگانه ای در دفاع از نماهنگ ایستاده ایم 2 در برابر انتقادات اخیر به این نماهنگ ارزشمند، منتشر شده است.

یادداشتها و گفتارهایی از مهندس رستم قاسمی، حجت الاسلام رسایی، دکتر سعید جلیلی، حجت الاسلام زائری، محمد ایمانی، حسین شمسیان، دکتر شبیر فیروزیان، علی نادری، محسن منصوری، ایمان ترکاشوند و محمد امین خلیل زاده دیگر مطالب 9دی دویست و سی و پنجم را تشکیل می دهند.

9دی در جدید ترین شماره خود به موضوعات دیگری نیز پرداخت هاست؛ موضوعاتی مانند: نقش آقازاده ها در نفوذ به مسئولین، نسبت رئیس دولت راستگویان با دروغگویان فتنه، تحقیر عزت ملی در واگذاری پخت غذای قطارها به شرکت اتریشی، از بشیریه خاتمی تا سریع القلم روحانی، پشت پرده های قراردادهای جدید نفتی، ماجرای درگیریهای بیش از حد پیرمردهای اعتدال، واکنش به سخنان مطهری درباره حریم نداشتن امام رضا، مدال آوری کیمیا علیزاده و ...

هفته نامه سیاسی، فرهنگی اجتماعی ۹ دی را هر شنبه از کیوسک های مطبوعاتی سراسر کشور بخواهید. 

جهت اشتراک با شماره ۰۲۱۳۳۵۱۳۰۲۰ تماس گرفته و یا به سایت day.ir9  مراجعه نمائید. همچنین برای بهره مندی از تخفیف 50 درصدی در اشتراک می توانید به سایت Eshterak.ir مراجعه کنید.

ارسال نظرات