خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: ایران اسلامی با 17 هزار شهید ترور از قربانیان تروریسم است.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۴۵
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله اسدالله ایمانی در سخنانی اظهار داشت: در تمام عرصه‌ها نماز جمعه، جهاد، کار و تلاش، جهاد سازندگی شهید ترور داریم و وقاحت و بیشرمی استکبار در این است که کشوری با 17 هزار شهید ترور را طرفدار تروریسم می‌خواند.

وی افزود: استکبار هر کسی که با منافع او موافق نباشد را ترویست می‌خواند چنانکه حزب‌الله لبنان را ایران را که بر سر اهداف و منافع خود ایستادگی می‌کنند تروریست می‌خواند و تروریست‌های رسمی اسراییل را که در جهت منافع استکبار کار می‌کنند حق می‌نامد.

ایمانی با اشاره به تشکیل کنفرانس برای منافقین توسط کشورهای اروپایی ادامه داد: در طول تاریخ کفار، منافقین و فتنه‌گران عامل ترور در کشور ما بوده‌اند و این به معنای آن است که همه اینها اضلاع یک تیغ و به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی هستند و امروز نیز داعش و جبهه النصره و سایر تکفیریون توسط استکبار ساخته شده‌اند.

وی تصریح کرد: این کشورها هیچ گاه به دنبال منافع ما نبوده و نیستند و برخی قلم به دستان که از دوستی با غرب سخن می‌گویند یا مسائل را درک نمی‌کنند یا از این قلم نان می‌خورند که اندک تاملی جایگاه ما و آنان را نشان می‌دهد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: هشتم شهریور روز شهادت شهید رجایی و باهنر است که این دو بزرگوار نمونه های اخلاص، کار و تلاش بی مزد و منت بودند و در هنگام مسئولیت چنان خوبی از خود به جا گذاشتند که تاریخ یاد آنان را فراموش نمی کند.

وی اضافه کرد: شهیدان رجایی و باهنر نمونه‌های والای تعهد در برابر ولایت ولی امر مسلمین و ذوب در ولایت بودند و آنچنان مخلصانه کار کردند که شهادتشان نامگذاری یک هفته به یاد خدمات دولت را در پی داشت.

وی متذکر شد: کشور ما قربانی تروریسم بوده و هست و از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بیش از 17 هزار چهره ممتاز کشور را از طریق ترور از دست دادیم.

نماینده ولی فقیه افزود: من از سر دلسوزی و نگرانی تقاضا می کنم برخی بحث‌های بیهوده در جامعه جمع شود سوال می‌کنم از 80 میلیون جمعیت چند نفر طرفدار پر و پا قرص کنسرت هستند که برای آنان بحث باز کنیم و مورد دیگر این که کنسرت های تعطیل شده چند درصد کنسرت‌های درجریان است آیا این به نان و آب و اشتغال ما بستگی دارد که گفتمان اصلی کشور شود.

وی با تاکید بر موفقیت‌های دولت در عرصه های مختلف و تلاش برای شکستن رکود خاطرنشان کرد: ما نقاط مثبت و منفی را بیان می‌کنیم و صحیح نیست که یک نماینده ولی‌فقیه از سر دلسوزی و امر به معروف ونهی از منکر بنابر قداست امام هشتم مطلبی را بیان کرده و ما به جای دردهای جامعه تنها به دنبال اینگونه سخنان هستیم و به جای توجه به درصد سفره‌های خالی که یشتر از درصد طرفداران کنسرت است به این مسائل می‌پردازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها