رییس مخابرات شهرستان پارس آباد از راه اندازی سیستم 3G نسل سوم تلفن های همراه در آینده نزدیک در اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۸۷
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

"حیدر حق زاده" امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصلاندوزبا بیان اینکه این سیستم در حال حاضر شهرستان پارس آباد را پوشش می دهد، افزود: با پیگیریهای صورت گرفته دیگر سایتهای شهر ها نیز از جمله شهر اصلاندوز تا آینده نزدیک زیر پوشش تری جی می روند.

وی راه اندازی سیستم "تری جی" در اصلاندوز را از مطالبات به حق مردم دانست و افزود:با پیگیری مخابرات شهرستان و تلاش و عنایت مسئولین و دست اندارکاران شرکت مخابرات استان بزودی سیستم 3G اصلاندوز رفع شده و مشترکین می توانند از سرویس فوق بهرمند شوند.

رییس مخابرات شهرستان پارس آباد افزود: با پیگیری مسئولین این شهرستان هم توسعه تلفن ثابت و هم فیبر نوری و تری جی راه اندازی می شود.

حق زاده از افزایش ۳۶۰ پورتی سیستمADSL مخابرات شهر اصلاندوز خبر داد و گفت:این سیستم قبلا۷۲۰پورت بود که با افزایش پورت پوشش 60 درصدی را در اصلاندوز شاهد هستیم.

وی همچنین از حل مشکل کابلهای تلفن ثابت محله قره قباق خبر داد و گفت:این مشکل بدلیل نامناسب بودن کابلها رخ داده بود که با پیگیری و تلاش مخابرات حل شده است.

رییس مخابرات شهرستان پارس آباد درمورد راه اندازی اینترنت پرسرعت در روستاهای اصلاندوز از جمله روستای ایدر و تربت کندی نیز گفت:پیگیری لازم جهت راه اندازی بستر اینترنت در روستاها انجام گرفته و درلیست توسعه آینده قرارگرفته است.

ارسال نظرات