در سومین روز از هفته دولت، مقاوم سازی و مدرسه شهید رجایی جعفرآباد و کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه روستای پاراقشلاق افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۳۴۳۹۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در سومین روز از هفته دولت با حضور فرمانداربیله سوار، امام جمعه بخش جعفرآباد، ،بخشدار، شهردار جعفرآباد و اعضای شورای شهر جعفرآباد، مقاوم سازی و بازسازیمدرسه شهید رجایی جعفرآباد و محوطه سازی این مجموعه با اعتبار7میلیاردو700میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

حلیم با اشاره به اینکه بازسازی این مدرسه از سال90آغاز شده بود گفت:از آغاز سال تحصیلی امسال150دانش آموز دور اول متوسطه در این مدرسه تحصیل خواهند کرد.

فرماندار بیله سوار در ادامه افزود: ساختمان مدرسه میعاد روح کندی با اعتبار6میلیاردو200میلیون ریال در دهه فجر سال گذشته افتتاح شد و محوطه سازی این مجموعه نیز در هفته آینده افتتاح خواهد شد.

اسماعیل نیازی رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد نیز گفت: امسال5500مترمربع ایزوگام برایتمام مدارس بخش جعفرآباد ایزوگام کشی شده است و پنج مدرسه با استفاده از مشارکت خیرین و دانش آموزان رنگ آمیزی و سیستم گرمایشی5مدرسه در مسیر روستای خلیفه لو تکمیل شده است.

همچنین با حضور مسئولان کلنگ زنی مدرسه2کلاسه در روستای پاراقشلاق بخش جعفرآباد با اعتبار900میلیون ریال در سومین روز از هفته دولت به زمین زده شد .

رئیس آموزش و پرورش جعفرآباد گفت: باتوجه به درخواست اهالی روستا و همچنین فاصله 3کیلومتری این روستا تا نزدیکترین مدرسه در این بخش با حمایت اهالی و خیرین آموزش و پرورشاین مدرسه تا سه ماه آینده تکمیل و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات