فرماندار خلخال با اشاره به توسعه شهرستان خلخال گفت: ساخت جاده با مشخصات فرعی در شهرستان خلخال ممنوع است و هر جاده ای ساخته شود باید با مشخصات اصلی ساخته شود.
کد خبر: ۸۷۳۴۴۲۰
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، علی نظری شیخ احمد در جمع مردم نمازگزار خلخال گفت: فرماندار خلخال گفت: ساخت جاده با مشخصات فرعی در شهرستان خلخال ممنوع است و هر جاده ای که ساخته شود باید با مشخصات اصلی 11 متر برای توسعه شهرستان ساخته شود .

نظری از وضعیت مطلوب جاده پونل واتمام عملیات بهسازی تثبیت و آسفالت این محور در حوزه استفحاظی خلخال خبر داد و گفت: جاده خلخال به اسالم نیز در حال بهسازی و تثبیت با سیمان با مشخصات راه اصلی است.

فرماندار خلخال با تقدیر از مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل و نماینده مردم خلخال وکوثر در پیگیری برای اتمام پروژه های گازرسانی گفت: تا پایان سال 1396 روستایی بدون گاز در خلخال نخواهد ماند.

فرماندار خلخال گفت: با حضور معاون وزیر ارشاد و نماینده مردم خلخال و کوثر گاز رسانی به 12 روستا اکراد شهرستان خلخال در هفته دولت با اعتبار 2/5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و تلاش برای پایان گاز رسانی به روستاهای باقی مانده کدنشین خلخال ادامه دارد.

نظری به خدمات گسترده دولت تدبیر وامید در بخش آسفالت معابر شهری و روستایی اشاره کرد وگفت:در حوزه شهری با بهره مندی از توجهات دولت موفق به اخذ قیر رایگان برای آسفالت معابر در شهر خلخال شدیم که شما شهروندان شاهد هستید کوچه وخیابان هایی آسفالت شد که 40 سال بود خاکی بود.

وی تلاش دولت را بر اجرای اقتصاد مقاومتی وتحقق فرمان مقام معظم رهبری دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از اولویت های دولت برای بالابردن اشتغال در کشور و حمایت ازتولید و مصرف داخلی است.

فرماندارخلخال گفت: دولت تدبیروا مید در حوزه سلامت مطلوب عمل کرده و یکی ازخدمات شایسته دولت ایفای خدمات به بیماران در بیمارستان ها ومراکز درمانی دولتی است که کاهش فرانشیر درمان یکی از این مزایاست که قبلا بیماری با مراجعه به بیمارستان باید لوازم درمان وداروی بیمار را تهیه و سپس به درمان خود مشغول می شد ولی با حمایت های دولت تدبیر وامید و ارائه بسته سلامت از سوی وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی این مشکل مرتفع شده و بیماران دغدغه برای درمان خود در مراجعات به مراکز درمانی و بیمارستان ندارند.

علی نظری شیخ احمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان محمد علی رجایی وشهید حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر و تبریک هفته دولت به مردم شهرستان خلخال یاد خاطره شهیدان سید ناصر ناصری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید فرید کاویانی از شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

ارسال نظرات